Anidem çalan telefonum ile Meriç'in koynundan zıpladım. Telefona baktığımda 'Ablam' arıyordu. Telefonu açtım "Ne var abla?" ofladı "Kızım sende ters tepki verme eve gel hadi acil" gözlerim fal taşı gibi açıldı "Ne oldu lan! Söyle hemen gelcem diye-miyorum" boğazım düğümlendi "Kızım annem yok işte sen eve gel n'olur?" ofladım "Tamam salak şey geliyorum!" diyip yüzüne kapattım. Meriç hâlâ uyuyordu zalim çok yakışıklıydı lan! Kıskanıyorum lan ayıp! Ah dur ablam çağırmıştı beni nolamaz! Meriç'in kıyafetlerini çıkartıp kıyafetlerimi giydim. Masada ki kağıda küçük bir not kağıdına 'Meriç ben eve gidiyorum ablam çağırdı uyanınca beni ara' yazdım. Merdivenlerden sekerek indim kapıyı açıp kendimi dışarı attım. Çok olmadan eve sonunda vardım. Ulan babamız anamız doktor bi arabam yok anasını satayım! Zile bastım ablam kapıyı açtı hemen. İçeri girip koltığa attım kendimi "Ne oldu lan!" sırıttı "Kızım Hale Teyze tatilde benim de pasta yapmam gerek yardım et n'olur?" sırıttım "Biliyorsun ki sene 2016 herşey karşılıklı yani? Benim çıkarım ne olacak be Mübarek?" ofladı "Tamam istediğini yaparım" sırıttım "Bana doğum günü pastası al" pastalara bayılıyorum lan! "Tamam kızım sen yardım et bakim çabuk ol ama" ofladım ve yumurta falan çıkarttım. Çok geçmeden pastayı yaptım ve ablama verdim gerisi onda artık ayol! Bende az becerikli değilim hani? Neyse egomu dolaba kaldırıyorum. Odama çıktım kitap okumak için kitaplığımı karıştırıyordum. Karıştırırken Kaan'la olan fotoğrafımı buldum. Çok sevmiştim haddinden çok ama bitti! Artık hayatımda yeni biri var Meriç. Fotoğrafın arkasına baktığımda 15.05.2012 yazıyordu telefonumu açtım ve tarihe baktım bugün ayın 16'sıydı yani tam dört yıl olmuş dün. Yani yuh diyorum ya! Biraz duygulanmış olabilirim yani 2 yıl az mı? Tam 2 yıl çıkmıştık bir sürü anılarımız vardı üstelik. Allah'ım artık Kaan'ı unutmalıyım. Duşa girmem gerekiyordu belki iyi gelirdi. Telefonumu şarja takıp banyoya girdim. Banyodan çıktıktan sonra telefonumu elime alıp yatağıma girdim. Mesaj gelmişti ama isim yazıyordu gizli numaradandı. Hemen mesajı açtım. 'Tam dört yıl olmuş dün, az önce fark ettim, fotoğraflar bıraktım o evde Ozanköyde, fotoğraflar kayıp adresler değişmiş imkansız olmuşuz hayattayken üstelik, sen giderken ben ışıkları söndürdüm, rangalar giyindim tam dört yıl olmuş dün, bitmez sandığım şey en önce bitti yani kaybettim seni elimle koymuş gibi ne kadar istemiştim nelerden vazgeçmiştim, birşey olmak için hayatında senin.. ' gözyaşlarım sel gibi akıyordu kalbime birşey olmuştu. Sanki bir yerimden birşey alıyorlar gibi. Dayanamıyorum! Dayanamıyorum! Üstümü çıkartıp tekrar bir banyoya girdim bu sefer en soğuk suyu açtım. Üşüyordum ama işlemiyordu! Canım yeterince yanmamışmıydı ?! Bu kadar acıyı nasıl taşıyacaktım ben! Banyodan çıktıktan sonra üstümü giyindim. Yatağa yatıp Meriç'e mesaj attım.
Gönderilen : Adam'ım
Meriç ben bugun konuşmak istemiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'deki Aşkım
RandomBizimki gerçekten garip bir aşk Bana Meriç'e aşık olacaksın dediklerinde bir tarafımla gülerdim ama kime aşık olacağımızı seçemiyoruz ki! Belki ona bir sürü şeyler yapmış olabilirim.. Mesela bacak arasına tekme atmış okulda onu kütüphane'ye kilitle...