TANITIM

483 34 43
                                    

Luhan
Hayat her zaman güldürmez yüzümüzü.Küçükken her çocuk gibi bende mutluydum.Beni çok seven anne babam vardı.Şimdi sevmiyorlar mı diye sorarsanız,onlar öldüler.Benim yüzümden.Lanet olası inatçılığım yüzünden belkide lunaparka gitmek için ısrar etmeseydim o lanet olası kazayı yapmayacaktık şuan onlarda yanımda olacaklardı.Herkes benim bi suçum olmadığını söylesede her şeyde olduğu gibi bu konuda da onları dinlemiyordum.Ben Xiao Luhan insanlara karşı duvar örmüş,aşka inanmayan bir insanım.

Sehun
Ahh bu puppynin sesi beni deli ediyor.Her sabah bu sesle uyanmak zorundamıyım.Ben Oh Sehun ben mükemmelliğin tanımı olan Oh Sehun nasıl bu puppyle arkadaş olmak gibi bi yanlış yaptım?Aslında böyle dediğime bakmayın puppy namı değer Baekhyun benim çocukluk arkadaşımdır.İyi anlaşırız tam kafa dengimdir ama sabahları gerçektende çekilmez oluyo.Biraz kendimden bahsedeyim lise 3 öğrencisiyim çevremdekiler şımarık bi velet olduğumu söylerler.Ee haklılarda şuana kadar ailem tarafından hep şımartıldım ne istersem elde ettim bunda ailede en küçük olmamın payıda var.Bi de tabi yakışıklı olduğumu da unutmayalım.Her neyse kısaca mükemmel bir insanım.Aşka sonuna kadar inanarım sadece doğru kişiyi bulmayı bekliyorum.

İlk hikayem o yüzden bazı yanlışlar olabilir.Hikayede Luhan baskın.Umarım beğenirsiniz.1.bölümde görüşmek üzere.

FALL IN LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin