Sehun
Bugün sanki güneş bir başka doğmuştu.Gün bir başka güzeldi.Ben mutluydum.Umutluydum.Tabi bunda dünün de büyük bir payı vardı.Baekhyunun sesi bile güzel gelmişti.Bu büyük bir gelişme haliyle.Şuan da kısa,tatlı,puppy kılıklı arkadaşımla okula doğru yürüyorduk.
"Hun seninkisi orda"
"Hı benimkisi?Nerde?"
Okulun kapısına baktığımda Luhan kapının önünde dikiliyordu.Ahh kahretmesin niye bu kadar yakışıklı ya?İnsan biraz kusurlu olur.Bu nedir ya bu kadar da yakışıklı olunmaz ki canım.
Luhana tren görmüş öküz gibi bakan kızları farkettiğimde sinir katsayım fırladı.Utanmasalar yiyecekler çocuğu.Pis şırfıntılar.Luhan benim bi kere.Hem size noluyo ya?Ayy bide bi tipsizler.Ben erkek olduğum halde sizden bin kat daha güzelim.Güzelim tabi.Sonuçta ben Oh Sehunum.Ben güzel olmayacağım da kimler güzel olacak?Haklıyım ama.Herneyse en iyisi ben Luhanın yanına gidiyim.Resmen çocuğa geyik görmüş sırtlan gibi bakıyolar.Sizi gidi geyik avcıları yelloziler.
"Günaydın Luhan~~"
"Günaydın"
Günaydın mı?Odun katıksız odun hemde.İnsan "Günaydın Sehun~"der.Biraz aegodan kim ölmüş?Haklıyım ama ya.
"En iyisi hemencecik sınıfa gidelim"
"Neden?"
"Hani ders diye bir şey varya Luhan sınıfta yapılıyo bizde girmekte zorunluyuz o yüzden" Kıskandığımdan değil yani ne alakası var canım.Luhanı yiyecek gibi bakıyorlarsa nolmuş?Bak ya hâlâ bakıyorlar.İlla beni çirkefleştircekler.Ben de Baekin yanında dura dura cık cık.Sınıfa girdiğimizde kızlar Luhana bakarak gülüşüp cilve yapıyorlardı.Yeter ya neden bugün herkes Luhana sarkıyo?Ya da ben bugün mü farkettim?Dur bi Luhana bakıyım.Aha saç şeklini değiştirmiş,bide cildine bakım mı yapmış ne.Ben nasıl farkedemedim?Şuan kendimi karısı kuaförde 5 saatini geçirmiş ama farkedememiş kocalar gibi hissediyorum.Ben böyle içimde kendimle konuşuyorum ama haşin geyiğimi baya boşladım.Geldiğimizden beri sadece 2-3 kelime konuştuk.
"Dün o kadar konuşmuştuk ama telefon numaranı almaya unutmuşum"Evet böyle bir salaklık yapmıştım.Bu dediğimle Luhan elimden telefonu almıştı.
"Numaramı kaydettim.Sende mesaj atarsın bende kaydederim"Sadece kafa sallamakla yetinmiştim.Büyülenmiştim.O ne güzel konuşuyodu öyle ya.Ben ciddi abayı yakmışım bu geyiğe.Düşüncelerimi bölen matematik hocasının sesiydi.Hayır kim matematik diye bi ders buldu.Ne zoru vardı bizle?(Yazarın kendi düşünceleri😂)
Zaten dersi dinlemiyecektim ki.Geyiğimi izlicem ben derste.
Gelen mesaj sesiyle irkildim.
Kai:Tenefüste malzeme odasına gel Hunnie
Sehun:Niye?Hem ne saçmalıyosun ya?
Kai:Sen gelmezsen ben yanına gelirim Sehuncuğum 😘
Sehun:Ahh tamam gelirim.
Telefonu kapattığımda bana meraklı gözlerle bakan Luhanla karşılaştım.
"Kimdi o?"
"Kai"
"Niye mesaj atmış?"
Vay be Luhan beni kıskanıyor muydu?Biraz kıskandırmaktan da zarar gelmez.
"Malzeme odasına çağırdı bir şey konuşacak galiba"
Luhanın boynundaki damarların gerildiğini farkettim.Gerçektende kıskanmıştı.Yani Luhan benden mi hoşlanıyordu?Luhan
Eskiden olsa Sehuna gelen mesaj beni niye bu kadar rahatsız etti diye düşünürdüm.Ama artık dün geceden beri eminim.Ben Sehundan hoşlanıyordum.Hatta ona aşık oluyordum.Kıskanmam da normal.Hele de Sehuna mesaj atan kişi Kaiyse.Daha doğrusu başka birisi de olsa kıskanırdım.Çok kıskanç biriyimdir.Hemde aşırı.Sevdiklerimi kimseyle paylaşmayı sevmem.Özellikle bu kişi onca zaman sonra kalbimi ısıtabilen tek kişiyse.Sehunun Kaiyle konuşmasını istemiyorum.Hem ne konuşacak ki?
Sehunun gitmesini engelleyebilirim.Ama neden böyle yaptığımı sorarsa.Sonuçta onun için sadece sınıf arkadaşıyım.Buna hakkım yok.
Ben düşüncelerimle savaşırken zil çalmıştı.Sehun da ne ara gittiyse Kaiyle konuşmaya gitmişti.Bende yerimden kalktım ayaklarım istemsizce beni malzeme odasına götürüyordu.Malzeme odasının kapısı biraz aralıktı.Tam olarak ne konuştuklarını duyamasam da Sehunun rahatsız olduğu belliydi.Kai yavaş yavaş Sehuna yaklaşıyordu,Sehun geri gittikçe Kai daha çok yaklaşıyordu.Buna daha fazla seyirci kalamazdım.Odaya daldığımda ikiside şaşırdı.Sehunu kolundan tuttum ve sürüklemeye başladım.Kainin arkamızdan bağırışlarını duymazdan geliyordum.Önüme ilk çıkan odaya girdim ve Sehunu duvara ittim.Duvarla aramda kalmıştı.
"L-luhan ne yapıyorsun?"
"Sevgilimin başka erkeklerle konuşmasını engelliyorum"
"S-sevgilim mi?"
Daha fazla dayanamadım ve tadına bakmak istediğim minik pembe dudakları kendi dudağımla kapattım.Yine bir bölümün sonuna geldik.İki bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum.Bol bol yorum yapmayı unutmayınız ve vote vermeden geçmeyiniz.Görüşmek üzere tatlı okuyucularım😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FALL IN LOVE
FanfictionHayat her zaman güzel şeyler çıkarmaz önümüze. Bir saniyesinde güldürürken,diğer saniyesinde ağlatabilir. Hayatta başıma gelen en güzel şey sensin Sehun..