Luhan
Ah gerçektende bu yanımdaki çocuğun derdi ne?Yanına oturduğumdan beri gözlerini üstümden çekmedi.Büyük ihtimalle arkadaş olmak istiyordur.Ama benim arkadaş edinme gibi bi çabam yok.(Yzn:bende zaten sizi arkadaş yapmayı düşünüyodum ya)Kafamı yan tarafa çevirdiğimde Sehunla göz göze geldim.Gözlerimi çekmek istesemde çekemedim,gözlerini ilk kaçıran o oldu.Eğer ben yanlış görmediysem yanaklarıda hafiften pembeleşmişti.Ne yani utanmışmıydı!
Sehun
Luhan yanıma oturduğundan beri onu izliyordum.Bakmamak için kendime engel olamıyordum.Mükemmel yüz hatlarına sahipti.Küçük burnu,sulu iri gözleri...Gerçektende mükemmel bir varlıktı.Bi anda kafasını bana çevirince göz göze geldik.Gözlerini ilk kaçıran ben oldum.Utanmıştım.Ben..ben Oh Sehun utanmıştım.Bana ne oluyordu ya?Luhanı ilk gördüğümde kalbim bi anda hızlanmıştı şimdide bakışlarından utanmıştım.Bakışları da kendisi gibi çok güzeldi.Sanırım aşık olmaya başlıyorum.
Yazarın Ağzından
Göz göze gelmelerinden sonra Sehun önüne döndüğünde zil çalmıştı.Sehun teneffüste Luhana okulu gezdirmek istiyordu.Aniden kafasını yanindaki çocuğa çevirdi.
"Okulumuz biraz büyüktür gezdirmemi ister misin?"
Luhan kendisine yöneltilen soruyla şaşırmıştı.Ama bu seferde Sehunun kalbini kırmak istemiyordu.
"Peki,olur.Okulu pek merak ettiğim söylenemez ama.."
Sehun önde Luhan arkada sınıftan çıkmışlardı.
Sehun,Luhana okul hakkında bir şeyler anlatıyordu.Aslında okul umrunda değildi sadece Luhanla biraz daha konuşmak istiyordu.
"Hey,Sehunniee~"
Konuşmalarını bölen bir çift Kai ve Sehunun omzuna atılan kol oldu.
"Ne var?"
"Sana seslenmem için bir şey mi olması gerekiyo?"
"Kai gerçekten şu anda seninle uğraşamam."Luhan
Sehun okul hakkında bilgiler verirken,bilgilere değilde Sehunun sesine yoğunlaştığımı farkettim.Sesi kendisi gibi çok güzeldi.Hafiften peltekliği vardı.Bu onu kötü değil aksine daha tatlı yapıyordu.Ben ne saçmalıyorum ya..Hemen kendine gel Luhan.
Konuşmamızı bölen şey Sehuna seslenen birisi oldu.Adının Kai olduğunu öğrendiğim çocuk kolunu Sehunun omzuna attı.Yakın görünüyorlardı.Acaba sevgilimiydiler?Bedenimi ele geçiren duyguya anlam veremedim.Bu duygu benim için yeniydi.Anlam veremiyordum.Sadece tek bildiğim Kainin,Sehunla sevgili olmasını istemediğimdi.Sehun
Bu Kai nerden çıktı ya tamda Luhanla konuşma fırsatını bulmuşken.
"Sehunaa okul çıkışında bi planın var mı?"
"Niye,noldu?"
"Çıkışta bi yerlere gidelim diyecektim de"
"O zaman kesin bi planım vardır"
"Ama neden böyle yapıyorsun ya böcüğüm?"
"İğrençleşme Kai"
Luhana baktığımda bizi dinlediğini gördüm.Umarım yanlış anlamaz.
Çalan zil kurtarıcım olmuştu.Luhanda zili duyduğunda beni beklemeden sınıfa ilerlemeye başlamıştı.Uyuz şey nolcak..
Buz prensi.Ama bekle buz prensi ben Oh Sehun o buzlarının hepsini eriteceğim.Bölüm kısa oldu kusura bakmayın.Aklıma fazla bişey gelmedi.
Oy vermeyi unutmayın,bol bol yorumda yapın.
Diğer bölümde görüşmek üzere 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FALL IN LOVE
FanfictionHayat her zaman güzel şeyler çıkarmaz önümüze. Bir saniyesinde güldürürken,diğer saniyesinde ağlatabilir. Hayatta başıma gelen en güzel şey sensin Sehun..