"Άννα ξυπνά πρέπει να σηκωθείς γιατί είναι 12 η ώρα" είπε η μαμά της Άννας προκειμένου να σηκώσει από το κρεβάτι την κόρη της.
"Τώρα ρε μαμά πως κάνεις έτσι πια άσε μας να ηρεμήσουμε λιγάκι" αποκρίθηκε και η Άννα στην μαμά της.
Αμέσως μετά σηκώθηκε, πήγε στο μπάνιο και αφού έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο της αποφάσισε να βγει για να φτιάξει κάτι να φάει. Κατευθυνόμενη προς την κουζίνα της ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό της από έναν άγνωστο αριθμό. Το κορίτσι στην αρχή τρόμαξε αλλά όταν διάβασε το μήνυμα κατευθείαν ησύχασε:
"Γλυκιά μου δεν πιστεύω να σε τρόμαξα απλώς ήθελα να δω τι κάνεις και επίσης να σου πω πως ανυπομονώ να σε δω το βράδυ"
Γιώργος
Ένα αχνό χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο της Άννας. Αλήθεια έπρεπε να τον εμπιστευτεί αυτόν τον άνθρωπο;Έπρεπε να του χαρίσει την καρδιά της; Αυτά τα ερωτήματα βασάνιζαν την Άννα. Στο μυαλό της ήρθε πάλι αυτή η εικόνα του Αλέξη. Από εχθές τον σκεφτόταν συνέχεια δεν μπορούσε να τον βγάλει από το μυαλό της. Έπρεπε σε κάποιον να μιλήσει να πει τους προβληματισμούς της και ο πιο κατάλληλος άνθρωπος ήτανε η κολλητή της Νικολέτα.
"Νικολέτα τι κάνεις η Άννα είμαι"
"Καλά είμαι εσύ;"
"Καλά και εγώ να σου πω μήπως θα μπορούσες να περάσεις από το σπίτι μου;"
"Ναι φυσικά τι ώρα;"
"Τώρα άμα γίνεται έχω πολλά να σου πω"
"Καλά θα τα πού με άμα είναι"
Μόλις τελείωσαν την συνομιλία τους οι δύο φίλες η Άννα άφησε το τηλέφωνο στο τραπεζάκι και πήγε στο δωμάτιο της για να ντυθεί.Έβαλε ένα γκρι μπλουζάκι και ένα μαύρο παντελόνι.Έπιασε τα μαλλιά της μια κοτσίδα και ήτανε έτοιμη.
Στο σπίτι ήχησε ο χτύπος του κουδουνιού, η Άννα έσπευσε να ανοίξει την πόρτα. Με το που άνοιξε η πόρτα έπεσε στην αγκαλιά της φίλης της¨
"Τι έχεις Άννα δεν μου φαίνεσαι και πολύ καλά. Έγινε κάτι με τον Γιώργο;"
"Και ναι και όχι"
"Δηλαδή;"
"Να με κάλεσε σε ένα πάρτι που θα γίνει σήμερα και δεν ξέρω άμα θα πάω"
"Σε κάλεσε σε πάρτι αυτό είναι υπέροχο άρα πάει να πει πως σε θέλει, όμως θα σε συμβούλευα να μην πας γιατί δεν είναι και πολύ καλό παιδί και μπορεί να κάνει κάτι στο οποίο να μην είσαι σύμφωνη"
"Ναι αλλά εγώ θέλω να πάω και επίσης δεν μπορεί να γίνει τίποτα, διότι θα είναι και άλλα άτομα εκεί"
"Καλά όπως νομίζεις πάντως μην μου πεις μετά πως δεν σε προειδοποίησα".
Με τα λόγια αυτά η Νικολέτα σηκώθηκε να φύγει...
YOU ARE READING
Ο Μιμος Και Η Κοπελα
Teen FictionΠως μπορεις να ξεπερασεις εναν παλιο σου ερωτα και εναν νυν εγωισμο; Αραγε η αγαπη τοσο δυνατη οσο ειναι μια φιλια; Οι ηρωες μας ο Αλεξης και η Αννα ειναι δυο απλοι ανθρωποι οι οποιοι ζουν κανονικα. Δυο νεοι ανθρωποι που εχουν ολοι την ζωη μπροστα τ...