Po obřadu jsme jeli na oběd na zámek. Já a Justin jsme seděli v čele. U našeho stolu seděli králové a královny a u vedlejšího ostatní hosté. U našeho stolu seděl i Will, ale nevšímala jsem si ho a bavila se s Justinem.
Po obědě začaly oslavy. První tanec patřil novomanželům.
Potom jsem tančila s mým otcem a dokonce i s otcem Justina.
Justin se ode mě nevydržel držet dál a tak mě zase vyzval k tanci.
Po pár minutách se k nám přidali i ostatní.
" Moc ti to sluší." zašeptal mi do ucha Justin. Zasmála jsem se.
"Už mi to říkáš asi po sté." zašeptala jsem s úsměvem a položila si hlavu na jeho rameno. Jsem ráda, že nemusíme mít na hlavě ty těžké koruny.
"Protože je to pravda. Mám tu nejhezčí manželku, jakou jsem si mohl jen přát."
Usmála jsem se.
Hudba dohrála. Chtěla jsem si zatančit ještě s Justinem, ale přišel William.
"Mohu poprosit o tanec?" zeptal se. Podívala jsem se na Justina a ten přikývl. Podíval se na Willa a zasyčel:
"Zkus ji zase unést a nedožiješ se příštích narozenin."
William přikývl a vzal mě za ruku. Hudba začala hrát a my začali tančit.
"Sluší ti to." usmál se Will.
"Měl jsi pravdu." řekla jsem.
"V čem?" zeptal se zaraženě.
"Že je Justin pro mě lepší. Jen si mi popletl hlavu."
"Ano. Já-chci ti jen říct, že tě stále miluji, ale Justin je pro tebe lepší. Nebudu ti kazit život." řekl, uklonil se a odešel.
"V pořádku?" zeptal se Justin, který byl náhle u mě a chytl mě za pas.
"Jistě." usmála jsem se.
"Myslel jsem si, že všechny gratulace už máme za sebou." zašeptal mi Justin do ucha, když k nám mířila královna z nejbližší planety.
"To já taky."
"Vaše Výsosti. Chci vám pogratulovat k sňatku a ke korunovaci." uklonila se a podala si s námi ruce.
"Děkujeme vám." usmál se Justin.
Královna odešla a místo ní přišel bratr Justina.
"Bratře, mohl bych ti převzít nevěstu a zatančit si s ní?" zeptal se Justina.
"Pokud bude souhlasit." přikývl Justin.
"Princi Maxmiliáne." uklonila jsem se. Justin odešel tančit se svou matkou a já si zatančila s jeho bratrem.
Dále jsem tančila převážně s Justinem.
"Užijte si svatební cestu." usmála se na nás matka, když jsme se se všemi loučili.
"Užijeme." přikývla jsem. Objala jsem se s ní a Justin jí políbil ruku. Rozloučila jsem se se všemi a nasedla s Justinem do auta, které nás odvezlo na letiště.
Přistáli jsme na lidském ostrově, kde jsme strávili naši týdenní dovolenou...
Tohle je poslední kapitola. Je taková o ničem a možná ani není dobrá, ale i přesto doufám, že se líbí. Už nás čeká jen epilog a já můžu jít opravovat :)
Pacicka
ČTEŠ
Kouzelné Bytosti
FantasyJmenuju se Claudia Whitny. Je mi devaténáct let. Nejsem obyčejná holka. Zdá se, že jsem jako obyčejná smrtelnice, ale to se šeredně mýlíte. A kdo vůbec jsem? ČARODĚJKA A NÁSLEDNÍCE TRŮNU. Vše bylo dokonalé, než jsem odjela za otcem a tam se dozvědě...