Pouto s drakem

1.3K 134 27
                                    

"Moon" řekla jsem a Moon se rozzářily modré oči, z čehož jsem usoudila, že se ji jméno líbí.

"Bude to Moon" usmála jsem se a pohladila ji.

"Krásné jméno. Hodí se k ní." řekl William až moc blízko mně. Otočila jsem se a narazila do jeho hrudi. Až teď jsem si uvědomila, že je vyšší než já.
"Musíme jít" odkašlal si a odstoupil ode mě.

"Jo. Ahoj Moon." usmála jsem se na draka. Pohladila jsem ji a šla za Willem. Začalo docela dost foukat a já se začínala chvět. Will si toho všimnul.

"Je ti zima?" zeptal se a nečekal na mou odpověď. Sundal si sako a dal mi ho přes ramena.

"Díky" řekla jsem a podívala se na jeho ruku. Měl na ní náramek. Ten, co jsem mu před lety dala.
"Ty ho pořád máš?" zeptala jsem se a dívala se na jeho zápěstí.

"Ehm, jo." zamumlal.

"Proč? Je to jen obyčejný náramek." řekla jsem.

"Pro mě ne. Znamená pro mě hodně." řekl a šel dál. Šla jsem za ním.

"Co je to to pouto?" zeptala jsem se.

"Je to jako spojení. Když si s drakem utvoříš pouto, jste navždy spojení. Něco jako jedna duše. Když budeš v nebezpečí, tak ti pomůže. Cítí to, co ty. Takže je to takové spojení člověka s drakem."

"A když jeden z nic zemře, tak ten druhý taky?" zeptala jsem se.

"Tak napůl. Když zemřeš ty, drak taky. Ale pokud zemře drak, tak ty ne."

"Aha." řekla jsem. "Proč si mě tam vzal?"

William se zastavil a podíval se na mě.

"Protože jsem chtěl. Chtěl jsem, aby jsi viděla draky." usmál se. "Věděl jsem, že se ti budou líbit"

Dál jsme šli mlčky. Dorazili jsme na zámek, kde Will někde zmizel. Povzdechla jsem si a podívala se na náramek, který mi znemožňoval kouzlit. Stýská se mi. Po tátovi, mámě a hlavně po Justinovi.


Snad se líbí!

Omlouvám za chyby!

Pacicka

Kouzelné BytostiKde žijí příběhy. Začni objevovat