Karakter Tanıtımı

158 13 2
                                    

Nira: Kendisine ve annesine sürekli şiddet uygulayan alkolik bir babaya , bütün bunlara sessiz kalan ve katlanan pasif bir anneye sahip . Yüzmeyi çok sevdiği halde buna zaman ayıramıyor çünkü çalışmak zorunda. Ailesi ne zaman katlanılmaz olsa çok sevdiği o uçurum kenarına gidiyor.

Buğlem: Annesi kardeşini doğururken ölen 4 yaşında ise babasını kaybeden bir kız olan Buğlem dedesi ve babaannesinin kendilerine sahip çıkmasıyla İyi denilebilecek bir hayat sürüyor. Dövüş sporlarına ilgi duyuyor. Psikiyatri bölümünü okuyor.

Cesur: 5 yaşında gözlerinin önünde babasının intihar etmesi üzerine 13 yaşında Boderline kişilik bozukluğuna sahip olduğu ortaya çıktı. Annesinden yeterli ilgiyi bulamayınca abisine bağlandı. Hasta olduğunu asla kabul etmedi.

Uras: Babasının intiharı nedeniyle ailesinin sorumluluğunu üstlendi. Babasından kalan şirkete bir antlaşma ile mezun olana kadar ortakları işletiyor. Kardeşinin hastalığına çare bulmaya çalışıyor. Sokak dövüşü ile uğraşıyor. Üstlendiği sorumlulukar ne zaman katlanılmaz olsa çok sevdiği o uçurum kenarına gidiyor.

Arel: Şirket ortakları intihar edince ailesi birkaç yıllığına şirket idaresini üstlenir. Ortaklarının çocuğu olan Uras onun samimi arkadaşıdır. Şirkete bağlı olan Kaler barının müdürüdür.

Gökhan: Urasın manevi abisi en büyük sırdaşıdır. Ayrıca sokak dövüşlerinin organizatörüdür. Yaş olarak Urastan büyük olarak 30 yaşındadır.

Uçurum Kenarı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin