[Z.K]•ⓐⓛⓐⓢ•_4_

114 8 5
                                    

Her gün her saniye onu kaybetmekten korkarakmı yaşayacaktım ben. Onu sevmekten korkuyodum sonra aşık olmaktan korktum şimdide onu sonsuza dek kaybetmekten korkuyorum. Ve kaybettim. Bana yalan söylemişti. Senden ayrıldıktan sonra hiç bir kızla sevgili olmadım ileriye  bile gitmedim demişti. Azra ile sevgili olmuş ve ve işte  neyse ya kaybedilen kaybedildi.
Balkonda oturuyorum sabah alazla kavga etmiştik buket  ile mert  yurt dışına gitmişlerdi buket'in anne ve babasıyla tanışıcaktı mert. Eray ile arya  ise salonda oturuyorlardı. Sigara paketinden bir dal alıp yaktım ve dudaklarımın arasına alıp bütün zehiri içime çektim. Alaz balkona çıkıp her zaman oturduğu yere oturup sigarasından bir dal alıp içmeye başladı. Bana dönüp bir süre baktı ikimizde gözlerimizin içine bakıyoduk bir anda alazın gözleri doldu benden gözlerini kaçırdı ve yüzüme bakmayarak.

- tam 4 sene sonra yine o parktaydım asya ben vardım, sigara vardı, ağaç vardı. Hatta ağacın tam gölgesini bıraktığı o bank bile vardı.ama sen yoktun. Asya zaman ne çok şey götürmüş bizden. küçücük şeyler için tartışır olmuşuz. İnanamayı bırakmışsın mesela bana. Asya bana sadece bir yol göster sana ulaşmam için

Dedi tükenmiş sesiyle alaz tek benim yanımda böyleydi ilk kez benim yanımda ağlamıştır mesela ilk tek ve son aşkım o benim ama kırgınım ona

- bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar alaz

Dedim kafasını bana çevirip

-Ya o nedir?

Dedi ayağa kalktım alaza son kez bakıp.

-hayâl kırıklığı...

*******

Sabah gözlerime çarpan güneş ışığı ile açtım. Bu gün okula gidicektim uzun bir aradan sonra daha sonrada bara gidicektim ama bu gün kendi kendime izin verip evde uyuyabilirdim. Evet bu gün kendime izin verdim evdeyim. Çalan  telefonumun sesi bütün odayı dolduruken telefonumu sonunda bulmuştum. Yere düşmüştü. Hemen açtım çünkü arayan buketti. Ağlıyodu.

-buket iyimisin.

Dedim buket hıçkırıklarını durdurduktan sonra

-asya çok kötü bişey oldu.

-ne oldu buket.

Dedimki arya odaya gülerek girdi elimle susmasını işaret ettim dibime oturup oda kulağını telefona koydu ve dinlemeye başladım.

-babam mertin uyuşturucu kaçakçılığı yaptığını biliyo ve şu an odama kapattı istanbul'a geri dönemiyorum. Mertide kovdu evden. Asya yardım et.

-tamam buket biz ilk uçakla oraya gelicez akşam uçapa bineriz tamam mertte bu arada seni kaçırmak için plan yapsın erayada söyleriz biz eray halleder zaten.

Dedim ve buket teşekkür edip kapattı kapımızın yumruklanması ile arya kapıyı açtı eray rüzgar ve poyraz vardı.
Rüzgar hemen içeri geçip.

-kankiler akşam ilk uçakla yurt dışına gidiyoz. Yengemizi kaçırıcaz siz kızlarda burda kalıcalsınız.

Dedi poyraz koştuğa oturu oturmaz

-itiraz yok asya.

Dedi poyraz'ın yanına oturdum.

-neden.

-ayak bağı olmayın diye.

Dedi ve sırıttı ofladım ve koltuğa yaslandım. Arya eray'ın yanına gidip sarıldı ve

ZİFİRİ KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin