ŞARKIYI İSTERSENİZ AÇABİLİRSİNİZ Alaz [multi alaz] Barkın;
Neden böyle olmuştu. Ben herşeyi mahfetmiş dengeleri bozmuştum. Asya uyanıcaktı biliyorum uyandığı zaman herşey değişicekti belkide. Beni istemicek sevmicekti. Uyanıcaktı sevsede sevmesede uyanıcaltı. Uyanmalıydı. Aryaya baktığımda eraya sarılmış sessizce ağlıyodu. Asya ameliyattaydı hala. Buket ile mert ise bahçeye çıkmışlardı. Buket az önce doktorlara bağırmış tehtit etmişti bu yüzden hava alması için çıkarmışlardı. Belkide burdan gitmeliydim. Ben neden burdaydım. Arya ile eray'ın yanına gittim ve aryanın önünde diz çöküp ellerini tuttum.
-arya asya uyanınca ona alaz senden özür diliyo de.
Özür dilerim. Onsuz nefes alamadığımı bide onu sevdiğimi söyleyin.
Dedim ve ayağa kalktım. Ameliyathanenin kapısının yanına gittim ve sesizce.
-asya duy beni son kez duy sonra bütün kapıları istersen kapat. Seni seviyorum.
Arya aktaş;
Alaz sessiz adımlarla hastaneden çıkmıştı. Seviyodu. Ama gitmişti. Asyanın onu affetmiceğini düşünüyodu veya yanında istemiceğini. Asya uyanınca en çok alaza ihtiyaç duyucaktı. Bir anda doktorlar ameliyathaneye koşmaya başladı. Buket ile mertte gelmişlerdi. Kapılar kapanıp açılıyodu. Bir sürü hemşire doktor. Buket yanım gelip sıkıca sarıldı buket sarıldığı an içimden bir şeyler koptu şimdi kendime geldim asya gidemezdi.
-asya gidemez izin vermeyim gitmesin nolur. Alaz a söyleyin izin vermesin asya onu dinler gitmez.
Dedim hıçkırıklarını tuttamıyodum. Hayat durmuştu.
[ASYA AKTAŞ]
Gözlerimi açmaya çalıştım bir süre napsam açamıyodum yorgun hissediyorum kendimi. Hiç bu kadar güçsüz olduğumu hatırlamıyorum. Bir de alaza şu an cidden ihtiyacım var gözümü açtığımda başımda bir kaç doktor vardı. Benim gözümü açtığımı görünce-geçmiş olsun asya hanım. Arkadaşlarınıza ve kardeşinize haber verelim.
Dedi ve çıktı alaz nerdeydi acaba burdamıydı. Beni bırakmamıştır dimi. Yoğum bakımdaydım. Canım acıyodu biraz bir sürü makine vardı başımda kolum acıyodu. Cama baktığımda bizimkiler vardı ama alaz yoktu orda değildi. elimi küçlükle kaldırıp el salladım. Arya bir anda eraya sarıldı. Bukette merte. Arya cama.
-özledim bebek.
Yazdı canım ne kadar acısada gülümsedim. Yanlarına doktor gelince hepsi o tarafa döndü. Doktor içeriye gelir gelemez.
-asya hanım normal odaya alıcaz birazdan sizi.
Dedi ve gitti.
Normal odaya aldıkları anda bizimkiler içeri girdi alaz hala yoktu. Arya yanımdaki sandalye ye oturdu ve.
-alazı sorucaksın dimi.
Dedi
-nerde yokmu vazgeçti dimi.
Dedim buket yanıma oturdu. Eray koltuğa yayıldıktan sonra
-korktu. Onu istememenden korktu olanlardan kendini suçlu tuttuyo. Ve birde gitmeden önce. Bize bişey söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİRİ KARANLIK
Teen FictionKaranlıktaki bir adam Ölümden korkmayan bir kadın. Siyah ve beyaz değiliz. Biz griyiz siyah ve beyazın karışımı biraz iyi azdan çokta kötü... [Alaz BARKIN] Temiz sayfamdaki Eski bir aşksınsen unutulmuş [Asya AKTAŞ]