RUH

3.8K 108 125
                                    

Evet uzun bir süre yoktum. Sanırım bazılarınızı merakta bıraktım. Bunun için özür dilerim. Buraya ne zamandır yazmadım bilmiyorum fakat birşeyden eminim biraz değiştim. Herkez cinleri görmekten korkar. Astralde cinlere rastlarmıyız acaba? herkesin kafasındaki soru bu fakat unuttuğunuz daha doğrusu unuttuğumuz bir nokta var RUHLAR.. Astralde cinleri görmek zor fakat ruhlar için aynı şeyi söyleyemem. Nedirki RUH? Bir insanın ölümünden sonraki hayaletimi. Ruhlar alemi bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Peki ruhlar sadece ruhlar alemindemi yaşar? Gerçek bir ruh ile görüşmek mümkünmüdür? Geçenlerde sıradan bir hocayla görüştüm ve ruhlar ile ilgili sorularımı sordum. Hiçbirine cevap vermedi ve gençlik yıllarındaki yaşadığı bir olayı anlattı.
"Delidolu günlerimizdi henüz üniversitenin ilk yıllarıydı. 3 arkadaş aynı evde yaşıyorduk. Ben ve bir arkadaşım daha imamlık okuyorduk, diğer arkadaşımızda mühendislik okuyordu. İmam olan arkadaşımla aramızda bu konu açıldı. Ve ruh çağırmaya karar verdik. (Bu cümleden sonra biraz duraksadı taa ki benim 'eee' dememe kadar) arkadaşımın dedesi vefat etmişti ve bizde onun ruhunu çağırmaya karar verdik hatta o kadar ciddiydikki önümüze alfabe bile serdik. (Dedi ve güldü) iki mum yakıp ışıkları kapattık ve başladık çağırmaya yanlızca ismi Vefa olan rahmetli dedemize seslendik gelmesini istedik yanılmıyorsam 3 kere seslendik ve aniden iki mumda söndü ışıklar açıldı ve biraz sonra tekrar kapandı. Ben korkmuştum fakat arkadaşım sanki dedesi karşısındaymış gibi seninle konuşmak istiyoruz dedi önümüze alfabe sermiştik hani kartlar şeklinde 3 tanesinin ters dönmüş olduğunu fark ettim arkadaşıma gösterdim sustu ve ters kartlardan birini açtı eli titriyordu 'i' harfiydi ikincisini çevirdi 'c' anlamamıştık sonuncusunu da çevirdi 'n' arkama bakmadan mutfağa kaçtım fakat arkadaşım hala yoktu bir süre gelmedi gittim lambayı yaktım öylece oturuyodu ilk başta anlamamış ters çevirilen kartlarda 'cin' kelimesinin çıktığını ve zorla kendine getirdik.. haftalar hatta aylarca uğraştık son çare dağıldık herkes başka evlere çıktı" evet bu kadar bunları anlattı bana en azından gerçek hayatta ruh göremeyeceğimizi anlatmış oldu. Nereden çıktı bu ruh meselesi diyenler olacaktır. Haftalar önce yazdığım bir önceki bölümdeki o gölge...

Astral Seyahat Deneyimlerim GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin