Arkadaşlar merhaba nasılsınız :) bana kızgınsınız biliyorum başlıkta gördüğünüz son bölümü yayımladığım günden şu ana kadar geçen zaman. Bu zamanda çok şey yaşadım. Ama buraya yazamadım. Aslında neden yazmadığımı bilmiyorum sanırım pek zamanım olmadı. Son yazdığım bölümü okudum anılarım canlandı birden :D kendimi okuyanın tarafına koyduğumda ne kadar yanlış bir yerde bırakıp gitmişim dedim kendi kendime. Gerçekten üzgünüm. Bu geçen yaklaşık iki buçuk yıl içinde çok şey yaşadım astrale bayaa devam ettim. Ama en çok ta büyüdüm olgunlaştım. Üniversite de istediğim bir bölümü kazandım. Ve şu an 2. Sınıftayım. Yani hayatımda çok değişiklikler oldu. Bundan bize ne dediğinizi duyar gibiyim. Ne bileyim laf olsun torba dolsun 😊 şaka bir yana astralin ne kadar gereksiz boş ve zaman kaybı olduğunun farkına vardım. Bir süre sonra uyku düzenim bozuldu. Bir çok farklı etkileri ortaya çıkmaya başladı. Her fırsatta çıkmak istediğimi farkettim. Sizlere şunu söylemeliyim ki astral düşündüğünüz gibi rahat değil. Hareketi zor, ışıkları çok yoğun görüntü problemleri yaşıyorsunuz acayip baş ağrısı falan filan inter milan 😊 ilk başlarda güzel bir duyguydu aslında başarmak. Ama gün geçtikçe bütün büyüsünü kaybetti. Açıkçası biraz abartmış olabilirim yazılarımda. öyle korkmanızı gerektirecek çok fazla bir durum yok. Dediğim gibi çok yoğun bir ışığa maruz kalıyorsunuz ve bu ışık bir süre sonra gözlerinizi ele geçiriyor sanki farklı şeyler ani kararmalar görüyorsunuz. Yani diyeceğim o ki arkadaşım değmez. Ne boşuna zamanınızı harcayın ne kendinize eziyet edin. Bu hayatta birşeyler başarmak istiyorsanız, zirveye ulaşmak istiyorsanız somut birşeyler yapmalısınız. Milyoner olmak istiyorsanız uzaya çıkın astrale değil. Bir bok yok astralde. Gerçekten başarmak istiyorsan büyük düşünmelisin. Hemen şimdi youtube ye girip bir tedx konuşmasını izlemenizi istiyorum. Ne güzel şeyler anlatılıyor değilmi. İşte gerçekler bunlar. Bunları izleyin, dinleyin tecrübelerinden yararlanın ve işe koyulun. Evet siz okumayı seven insanlarsınız. Artık elinize bir aşk kitabı alıp okumayın. Artık kişisel gelişim kitapları okuyun. Kendinizi geliştirin kendinize yatırım yapın. Sıfır dan başlayıp hayal ettiğin yerlere gelmen zor gibi duruyor olabilir zaten zorda kimse kolay demedi ama yapanlar var arkadaşım. Gerçekten yapanlar var. Sizde yapabilirsiniz en azından deneyin. Deneme den olmaz arkadaşım. Zengin olmak istiyorum dersin. Peki zengin olmak için ne yapıyorsun diye sorarlar adama. Bir şirket kurmak istiyorum dersin. Ama sadece dersin. O şirketi kurmak için tek yaptığın yattığın yerden hayal kurmaktır. Arkadaşım uyan artık. Git harekete geç. Ama önce inanman gerek. Bunu benim söylemem yeterli değil. Git canlı örneklerini bul. Saçma sapan videolar izleyeceğine bunları bul. Özellikle benim eski okurlarım siz de bu zaman diliminde geliştiniz olgunlaştınız artık farklı düşünüyorsunuz bence. Siz beni daha iyi anlarsınız. Artık birşeyler yapın. Size yardımcı olabilirim. Şahsen ben harekete geçtim. Ama çok araştırdım baştan söyleyeyim. Youtube de ki birçok ted x konuşmasını izledim mesela. Birçok kişisel gelişim kitabı okudum. Neler yapabileceğime baktım. Ve başladım. Bende sıfırdan başladım. Elimde hiçbirşey yokken başladım. Şu an az da olsa istediklerimi yapmaya başladım adım attım diyelim. Düşüncelerim bu yönde. Herkesin düşüncesine saygım var. Ve sizde düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz benimle. İster yorum ister mesaj atın yardımcı olmak isterim sizlere. Seviyorum sizleri. Kalın sağlıcakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Astral Seyahat Deneyimlerim Gerçek
DiversosAllahın bize verdiği bu mucizevi nimeti keşfetme zamanı Herşey merakla başladı... Cesaretsizlik sonucu başarısızlıktır KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR Bütün deneyimlerimi ve düşüncelerimi sizinle paylaşıcam...