~CHARACTER INTERVIEWS~
1) Aan Kate en Kyle: Jullie zijn inmiddels getrouwd - tot mijn grote blijdschap -maar denken jullie ook al over kinderen samen? 👶🏼 Kate: We hebben het er zeker of gehad en we zouden het ook allebei graag willen, alleen op dit moment zijn we allebei druk bezig met onze carrière. Kyle: We zien wel hoe het op ons pad terecht komt, maar dat een kindje er komt, is een zekerheid.
2) Aan Kate en Kyle: Als jullie een meisje kregen, hoe zou zij dan heten? En als jullie een jongen kregen, hoe zou hij dan heten? 👫 Kate: Bij een meisje dacht ik aan Rose of Catherine en bij een jongen aan Aiden of Nash, maar Kyle is het daar niet mee eens, haha. Kyle: Catherine of Aiden voor een baby? Nee. Het zijn mooie namen, maar niet voor mijn kind. Voor een meisje zou ik gaan voor Violet en voor een jongen Oliver. Kate: Wat dacht je van Violet Rose Nathaniel voor een baby meisje en Nash Oliver Nathaniel voor een jongen? Kyle: Het lijkt me dat we net onze babynamen hebben uitgekozen. Nu nog een baby ;)
3) Aan Kate: Had je vroeger ooit gedacht dat je fulltime popster zou worden? 🎙Kate: Nee. Nooit. Ik hield wel altijd al van muziek en het leek me geweldig om op te treden voor groot publiek, maar dat ik het ooit echt zou mogen doen, dat had ik nooit verwacht. Het is echt een droom die uitgekomen is.
4) Aan Kate: Wat staat er op dit moment boven aan je bucket list? 📋Kate: Ik wil altijd nog graag een keer diepzeeduiken, dat lijkt me echt geweldig!
5) Aan Kate: Spreek je Cher nog wel eens? Kate: Cher Lloyd? Niet heel vaak meer, maar zo af en toe dan horrn we nog eens wat van elkaar.
6) Aan Kate: Wat vind je lekkerder: Kinderchocolade of Kyle? 😏👅 Kate: Oh my god, moeilijke vraag... Nee kidding, Kyle 100%, ook al is Kinderchocolade wel echt heaven 🍫
7) Aan Kyle: Wat dacht je toen je Kate mee op date vroeg? 💑 Kyle: Pfoeh, dat is lang geleden! Maar ik kan me nog goed herinneren dat ik heel erg bang was dat ze me niet zag zoals ik haar zag. Ik dacht dat ze alleen vrienden wilde zijn en dat ze me zou afwijzen. Gelukkig heb ik toch de moed bij elkaar gegrepen en haar mee uit gevraagd, want anders was ik nu niet zo ongelofelijk gelukkig met haar.
8) Aan Kyle: Wat vind je het mooiste/leukste aan Kate? Kyle: Alles is mooi aan Kate, maar het allermooiste aan Kate vind ik haar vertrouwen in de wereld. Ze vertrouwt dat iedereen goed is van nature en dat vind ik geweldig aan haar.
9) Aan Kyle: Wat zou je doen als Kate nog een keer ontvoerd zou worden? Kyle: Ik zou de hoop houden dat ik haar weer terug vind, net als de andere keren. Alleen ik ben nu niet meer zo bang dat het nog een keer gebeurd.
10) Aan Cassie: Wat ga je doen met je mooie stem? Cassie: Ik ben lerares geworden op NYAA. Ik ben nu de docent van de Pop muziek en ik vind het geweldig. Zo inspireer ik de toekomstige artiesten. Is dat niet geweldig? 😇
11) Aan Cassie: Zou het je leuk lijken om net zo beroemd te zijn al Kate? Cassie: Het lijkt me wel heel gaaf, maar het is nooit mijn droom geweest. Optreden vind ik geweldig, alleen zo beroemd zijn zoals Kate lijkt me minder. Ze heeft weinig privacy en dat zou ik wel gaan missen. Wat me nog wel leuk lijkt, is musicalster worden. Ik ben gek op musicals en dat zie ik wel zitten. ☺️
12) Aan Haley: Heb je ooit puur verdriet gehad over dat je je eigen vader hebt doodgeschoten? Haley: Dat is het enige waar ik spijt van heb gehad. Toen ik vast zat heb ik daar ook veel over na kunnen denken. Ik heb nachten lang gehuild. Mijn eigen vader had niet dood moeten gaan, maar nu zijn we wel voor eeuwig samen.
JE LEEST
My Secret Life
RomanceLET OP! DOOR EEN CONTRACT MET CLAVIS UITGEVERIJEN STAAT HET NIET MEER ONLINE. IN HET VOORJAAR VAN 2021 KUNNEN JULLIE HET BOEK (In De Spotlights) KOPEN IN DE WINKELS! SORRY VOOR HET ONGEMAK! *Tweedelig boek* SmartBlondinex - Alle rechten voorbehouden