Ik word wakker van het geluid van mijn iPhone. Wie kan dit nu zijn? Ik kijk op het scherm en ik zie dat ik een berichtje van Kyle heb.
Goood luckk met je concert vandaag! ;)
Huh, concert? OHJA, ofcourse, stupid mee. Vandaag ga ik een concert geven. Niet zomaar een concert. Ik mag optreden voor de koninklijke familie van Saint Lucia! Hoe kon ik dat nou weer vergeten? Gisteren heb ik nog alles voorbereid... Soms ben ik net een vis. Na een aantal minuten ben ik mijn geheugen wel weer kwijt. Ik heb mijn iPhone nog in mijn handen. Snel type ik een berichtje terug naar Kyle.
Thaaaannxxx ;) x
Die x maakt me nu ook niets meer uit. Snel stap ik uit bed en loop mijn inloopkast in. Ik besluit om een zwart leren short aan te trekken met een bordeauxrode crop top met in gouden letters LOVE. Hmmm, er mist nog iets. Ik kijk mijn kast rond. Een zwart leren jasje hangt achter een witte blazer. Perfect! Ik trek het zwarte leren jasje aan en dan doe ik snel mijn make up. Ik maak zorgvuldig een smokey eye en het ziet er bij deze outfit echt super goed uit. Ik doe mijn laced boots en onder en trek nog snel een borstel door mijn haar. Niet dat ik dat heel erg zorgvuldig hoef te doen, want ik moet straks toch mijn pruik weer op doen.
Beneden pak ik een bolletje met filet american. Daaamnn, wat vind ik dat lekker. Ik hoor een claxon. Ik ga voor het raam staan en ik zie dat het mijn eigen visagiste is, Giselle. Ze kon dit keer gelukkig wel mee. Maar waarom is ze zo vroeg? Ik kijk op mijn iPhone voor de tijd. Shit, zij is niet te vroeg, nee ik ben weer eens te laat. Ik ren naar boven. Ik poets snel mijn tanden en pak mijn lader nog even mee. Dan ren ik naar beneden, waar mijn uitzwaaicomité op me staat te wachten. Mijn broer Dean geeft me een knuffel en mijn ouders geven me een kus en een knuffel. 'Heel veel succes, meisje van me!' zegt mijn vader. Ik glimlach naar hem. 'Bedankt pap,' en dan loop ik naar de auto van Giselle.
'Heej Kat,' zegt Giselle als ik in de auto ben gestapt. Ik begroet haar met een knuffel. Ik heb haar al best lang niet gezien. 'Dus, waar staat de truck dit keer geparkeerd?' vraag ik grijnzend. Mijn eigen truck kan nooit bij mij thuis staan. Anders komen mensen er achter dat ik Skyler ben, en dat moeten we natuurlijk niet hebben. 'Bij Cameron thuis, dus daar rijden we nu heen,' zegt ze terwijl ze een bocht naar rechts maakt. Ik knik. Ik heb er best veel zin in. Een optreden voor een koninklijke familie, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik hoorde dat ze ook een dochter van mijn leeftijd hebben. Ik geloof dat haar naam begint met een L, maar ik weet het niet zeker. 'Hey Giselle, hadden ze koning en koningin nou een dochter?' vraag ik. Misschien weet Giselle het. 'Ja,een dochter en een zoon,' zegt ze. 'Weet je ook hoe ze heten?' Ik ben best wel nieuwsgierig. 'Lyke en Aiden,' zegt Giselle dan. Ik wist het! Een naam met een L! De rest van de rit naar Camerons huis zitten we allebei mee te zingen met de liedjes op de radio.
'We zijn er,' zegt ze. Ik kijk haar aan. 'Meen je dat nou echt? Ik had mijn truck nog niet gezien ofzo,' zeg ik sarcastisch. Giselle kijkt me met een blik aan van wat-moet-ik-hier-nou-weer-van-zeggen. Ik grijns naar haar en dan stappen we allebei uit. We lopen naar de truck en doen de deur open. Ik word met veel lawaai begroet. dat kan ook niet anders. Mijn crew bestaat uit zo ongeveer 15 mensen. De visagiste Giselle, de kledingadviseurs Alex en Jack, een stuk of 5 stagemanagers, Amber die alles regelt en bijhoudt, en natuurlijk mijn band en mijn manager Cameron. Al met al produceren ze een hoop lawaai. 'Kate, ga zitten,' zegt Cameron tegen me. Hij wijst naar een stoel voor een spiegel. Ik snap het al weer. Giselle is haar make-up spullen aan het klaar zetten, dus wordt mijn make-up zo gedaan. 'Heb je make-up opgedaan?' vraagt Giselle. 'Jupp,' zeg ik. Ze zucht. 'Dan weet je wat ik nu ga doen,' zegt ze en ze maakt gezicht schoon met reiniger. Als ze daar klaar mee is, dan gaat ze verder met de basis. Giselle smeert van alles op mijn gezicht. Van foundation tot poeder. ik heb echt een gruwelijke hekel aan foundation. Maar het moet wel, anders ziet iedereen het in de spots. 'Alex, wat voor kleuren hebben jullie in haar kleren gedaan?' hoor ik Giselle roepen. 'Zilver en wit,' zegt Alex. Wat krijg ik nu weer aan? Een trouwjurk?
JE LEEST
My Secret Life
RomanceLET OP! DOOR EEN CONTRACT MET CLAVIS UITGEVERIJEN STAAT HET NIET MEER ONLINE. IN HET VOORJAAR VAN 2021 KUNNEN JULLIE HET BOEK (In De Spotlights) KOPEN IN DE WINKELS! SORRY VOOR HET ONGEMAK! *Tweedelig boek* SmartBlondinex - Alle rechten voorbehouden