Een heel hard schel geluid haalt me uit mijn dromen. Mijn hoofd bonkt tegen het raam van de taxi die me wegbrengt naar het vliegtuig. 'What the hell, Cassie!' gil ik. Ik kijk om me heen en alles wat ik zie het felle licht van Cassie's iPhone in mijn ogen. Snel sla ik mijn handen voor mijn ogen. Cassie en Kyle schieten allebei in de lach. 'Sorry, je lag te slapen en we zijn bijna bij het vliegveld. Je hebt zelf aan me gevraagd om je wakker te maken, maar niet op welke manier. Dus leek het me wel grappig om mijn nieuwe app te gebruiken, the air horn,' zegt Cassie. Ik haal mijn handen voor mijn ogen weg en kijk recht in Cassie's grijnzende gezicht. 'Note to self, vraag Cassie nooit om je wakker te maken,' zeg ik meer tegen mezelf dan tegen de rest. Ik duw mezelf een beetje omhoog, omdat ik onderuit ben gezakt tijdens het slapen. 'Hoelaat is het?' vraag ik. Kyle drukt op het knopje van Cassie's iPhone. 'Bijna middernacht.' Ik kreun. Het is veel te vroeg of veels te laat, het is maar net hoe je het bekijkt. 'Praat tegen me zodat ik wakker blijf,' zeg ik vermoeid en mijn ogen vallen bijna weer dicht. Kyle en Cassie beginnen direct te lachen. 'Slaapkopje, heb je een beetje zin in de show?,' zegt Kyle lachend. Ik kijk hem aan en meteen ben ik weer helemaal bij zinnen. 'Ja, ik heb er echt heel veel zin in. Het is ook een manier voor mij om de ellende een beetje vergeten. Het helpt ook wel mee dat het een totaal ander land is en waar mijn geliefde stalker niet is. Ik hoop zelfs dat hij of zij er helemaal niets vanaf weet. 'Welk nummer ga je zingen?' vraagt Cassie. Hier heb ik het gisteren met Dean nog over gehad. Ik wilde eigenlijk een nieuw nummer doen, maar dat kon niet, omdat we dat nog nooit geoefend hebben. 'Electrified.' Cassie knikt. 'Ik moet nog steeds wennen aan je haar. Het is kort, maar wel mooi,' zegt ze. Ik glimlach en haal een hand door mijn haar. Het valt tot net over mijn schouders en ze zit nog steeds een slag in. Ik vind het geweldig. Het voelt veel lichter aan mijn hoofd. 'Ik ben wel benieuwd wat Alex en Jack er van zullen zeggen,' zeg ik. Mijn twee stylisten zullen zich waarschijnlijk rot schrikken als ze het zien. De taxi stopt voor het vliegveld. 'U kunt uitstappen,' zegt de chauffeur. Ik geef hem geld voor de rit en stap dan uit. Cassie en Kyle staan al buiten. Kyle haalt mijn laatste koffer uit de kofferbak en geeft hem aan mij. Hij slaat een arm om mijn schouders en druk een kus op mijn wang. 'Vandaag even een dagje zonder zorgen,' zegt hij. Ik glimlach naar hem. Even weg van alles, dat is wel fijn. Ik moet dan ook echt proberen om al mijn zorgen te laten varen. En dat ga ik doen ook. 'Komt goed,' zeg ik. Mijn vingers verstrengelen met de zijne. We pakken onze koffers vast en lopen achter Cassie aan door de deuren van het vliegveld.
Met een zachte landing komen we aan op het vliegveld in Amsterdam. Kyle en Cassie zitten beide naast me, elk aan een kant. Duf van de reis haal ik mijn hoofd van Kyle's schouder. Ik tik Cassie voorzichtig aan en langzaam wordt ze wakker. Ze opent haar ogen en knippert een paar keer. 'Dit noem ik nou pay-back,' zeg ik grijnzend tegen haar. Vanochtend deed ze dit bij mij en dit keer doe ik het bij haar. Cassie kijkt me vermoeid aan en grijnst. 'Nu ik weet hoe je je gevoeld moet hebben, denk ik dat ik het wel verdient heb,' zegt ze. Lachend sta ik op en rek ik me uit. Van het lange zitten zijn mijn spieren verkrampt. Ik stap langs Cassie en Kyle volgt me. Dean zit achter ons naast Giselle. Achter hun zitten Jack en Alex. Iedereen heeft eigenlijk geen zin om wakker te worden, maar we hebben nu echt geen keus. Ik haal mijn tas uit de bagageruimte. Dat is wel een voordeel van een privévliegtuig hebben, al die irritante mensen dringen zich niet om je heen om hun bagage te halen. 'Okay, er staan buiten twee limousine klaar en daar worden alle spullen in overgeladen die uit het ruim komen. Al onze koffers en verder spullen worden daar naar toe gebracht door medewerkers van het vliegveld hier,' zegt Dean. Iedereen luistert naar wat hij te zeggen heeft. Cassie heeft haar handtas ook al gepakt. 'In de eerste limousine zitten Jack, Alex en Giselle. In de tweede zitten, Cassie, Kyle, Kate en ik. We worden dan naar Ahoy gereden en daar worden we opgewacht door Bram.' Dean kijkt ons allemaal een voor een aan. Bij mij stopt hij even en glimlacht. 'Iedereen zijn bagage?' vraagt hij. Ter bevestiging klop ik op mijn tas en de rest heeft alles ook. 'Mooi, dan kunnen we gaan,' zegt hij. Cassie loopt voor me aan het vliegtuig uit en ik word gevolgd door Kyle. Ik loop het trappetje af en spring met een plof op de grond. Dean komt als laatste uit het vliegtuig en de piloot zwaait nog even. Ik zwaai nog even snel terug en stap de limousine in.
JE LEEST
My Secret Life
RomanceLET OP! DOOR EEN CONTRACT MET CLAVIS UITGEVERIJEN STAAT HET NIET MEER ONLINE. IN HET VOORJAAR VAN 2021 KUNNEN JULLIE HET BOEK (In De Spotlights) KOPEN IN DE WINKELS! SORRY VOOR HET ONGEMAK! *Tweedelig boek* SmartBlondinex - Alle rechten voorbehouden