Dupã ce ne-am trezit din somn era vreo 12:10, nu mã surprinde știind cã ieri am stat treze pânã la 1 noaptea! Am coborât jos și fiecare a fãcut de mâncare pentru ea însãși, chiar dacã eu am ,,furat,, puțin din mâncarea ei și viceversa. Dupã ce am terminat cu micul dejun eu și Jessica ne am dus fiecare la baie eu la cea de-n camera mea Jess la cea de jos, eu mi-am fãcut un duș complet, m-am spãlat pe dinți și pe fațã, am ieșit din baie doar cu un prosop în jurul bustului, am vãzut-o pe Jessica cãutând haine, eu i-am arãtat niște haine care mie îmi erau mari și i le-am dat ei, îi veneau bine.
-Ieșim în parc?
-Mai întrebi? a zis sora mea
M-am îmbrãcat cu o pereche de pantaloni negri trei sferturi și o bluzã neagrã pe care scria în alb,, I hate people,, mi-am luat și telefonul și cãștile, și am ieșit afarã. Dupã ce am ajuns eu m-am pus la umbra unui stejar și am ascultat muzicã, în timp ce sora mea a luat douã pahare de suc sprite, dupã aceea a venit lângã mine ea m-ia dat un pahar iar eu i-am dat o cascã pentru a asculta și ea muzicã.
Eu stãteam gânditoare, gândindu-mã la ceea ce s-a întâmplat în ultimele zile( din nou am uitat sã scriu cã și-a luat și skatul la ea:)), Dupã ce am terminat sucul m-am pus pe skate și am început sã ,,merg,, se pare cã eram destul de bunã. Eram sã cad dar un bãiat drãguț m-a prins, m-am înroșit toatã
-S-sc-scuze! Nu am-am vrut! am zis eu roșie ca focul
-Nu-i nimic! a zis el cu un zâmbet
Mi-am reluat skatul și mi-am continuat drumul pânã la Jess,
-E drãguț nu?
-Nu! Și chiar dacã da, cine ar vrea una ca mine?
-Tu te auzi când vorbești?
-Da! am zis bine
-Offff
Scuze cã nu am mai postat recent dar am avut treabã cu școala^^