O an kendimden nefret ettim asıl ben bu kadar nasıl basitleşebilmiştim aman Allah'ım böyle bi insandan sevmeyi bırak selam bile verilmezdi . Ama ne yazık ki selam vermiştim hayatımın merkezine doğru ilerliyordu . O gün o mesajdan sonra erene cevap vermedim miğdem bulanmıştı ama onu düşünmeden de yapamıyordum odama çekilmiştim müzik dinleyerek kafa dağıtmak istiyordum ama her şarkıda o vardı aklımda , kalbimde , hayalimde..
Platonik değildi evet sonra dedim kendi kendime o beni gerçekten sevebilir mi ? Ben bi kız olarak istersem onu kendime aşık edebilir miyim ? Yapabilirdim seven bi kalp herşeyi göze alabilirdi . Şu var ki eren bu yaptıklarıma değicek miydi ? Olsun denemek istiyordum. Uyumak için yatağıma geçince onu düşündüm ve uyumuştum. Sabah erkenden kalktım ve okula gittim büyük bi sendromla haftasonu bitmişti ve ben halen erendeydim tüm duygularımla . Sınıfa girdim meleği öptüm herzaman ki gibi ve konuşmaları anlattım sıkkın bi şekilde sürekli oflayarak saf bi kalple ..
Melek kendince bana teselli verdiği sırada zeynep hızla geldi ve soluklanarak bugün sınıfa yeni bi kız geleceğinide ekledi. Kim dedim adı listede yazıyor dedi ama liste halen gelmemişti merak etmiyor değildim hanii . İlk ders zili çaldı hocayla birlikte listede gelmişti yoklama alındığı sırada iyice kulak verdim isimlere "nazlı,beril,hakan,eslem,gülçinve son olaral eslem"ne !!!nasıl yaa ? Eslem mi ? Ama ama?! Sınıfa döndüm ve kızı gördüm Allahım dedim içinden ben bu kızı nerden gördüm nerden diyerek resmen kendimi kemirdim Eren aklıma düştü yine sonra farkında olmadan sesli bi şekildee " nee o kız sen miydin !" Kızda şaşkın bi ifadeyle derken dedim tabi tüm sınıf bana dönmüştü zilede 3 dakika vardı serbest bırakılmıştık . Kıza döndüm hani o gün çarpışmıştık hatırladın mı dedim anlamsız bi ifadeyle " hangi gün be "dedi "be ne ya ergen " dedim münakaşa zamanıydı benim için ne olduğunu anlatamadan laf dalaşına girdik zaten ruhsal olarak iyi değildim sanki tam üstüne gelmiş gibi stres topum olacak bi edadaydı eslem benim için. Tam kalktım saçını yolmaya melek kolumdan tuttu ve "eren" dedi direk yüzümün ifadesi değişti melek haklıydı eren eren erennnn....