Do you love me?

78 3 6
                                    

A/N Hi, dis is ma frst story so be nce! Fangz to all ma fans!!! Luuurrrv u!!!

Hi, ma nayme isd Nyx Nightly Crow Diamond Satania Nocturna. I lurrv ma nayme, wen I was a babee, I got to chozze ma namme. Myt favorriyte fing in da word iz moosik nd ma faforitte bends r short stack nd BVB. (If u dont lyk dem, get owt). Im a satanmist nd i lurrrv al ma emo frendz (espeshly Blacknite and Sauda). Diz iz ma storei off how ma liyf bcme effed up.

"BLEEP,......... BLEEP, BLEeEP." Ma anoying alamclok beeepped at mey. I ruled ova nd smakd it. It stopd. 

Jst den, ma frend Blacknite cme ruoning in2 da rom.

"OMG!!! NYX!!! WAyK UPP!!! IT IS DA 1st DAYE OFF SCHOOOOOOOOOL!" Shey hoowld. I opnd may slepy eyez, she had long blak hayr wid orunge streikz in it, it want al da wy down to har waiyst lke a waiterfal, she haf on lo ts of wit mayke-up, lotz off blak iliner nd prete paterrns arownd her reud is nd black lip''stick. She haf blak booots dat cayme al da waye uppo her legzz nd a showrt zkirt on nd a real tit red ad blak aynd red corset wif layce hagging of itr. She lookd sooooo pretay, I wiz I wuz az pretay az her!!

I pat on a zpecal blak dres wif  a corset atachd. Ilokdatmyzelfindamirror, I haf a blak corsetd drezz dat wunt al da way dow 2unda ma qt bumm an blak fishnet)stockings dat I had ripd on purpoz. Ma hea wuz strat nd wint al de wayee dwn 2 dae bakz off ma ngees, it hd prpl snd red strkz in it and I haf da hole\\\\\\ way arwd mqe ears pirsd. I pwt on mah mayke-uzp nd did da prety paternzz ike Blacknites rowndmy forest green is.

"Im gona txt Sauda, k?" I said

"K." She said. I text Saud, Hy S, wazzup babez, frst day of skwl!!! m exited! wbu? c ya a skwl lurrrv ya!

"OMG Nyx, ur soooooo pretqy, u wil got u bouyfred b4 I do! Do u lik any1?" She askd

"NOOOOOOOOO!!!" I nearly yeld, ma chekz bluched sooooo mch dat yoo cld cee it phrooo ma maykk-uuup.

"OMG!!! ho?" Sad Blacknite. 4 da rst off da mrnin Blaknit kep askin gho it wz. I kep sayin no, not ony bcoz I didn=-t wunt her 2 now, bat becuis she wood kil ma. Becuos I wz in luurrrv wif har brother.!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Do you love me?Where stories live. Discover now