Nie wstydź się nie znajomości różańca :) Każdy kiedyś zaczynał :)
W razie pytań, pisać :DNajlepiej codziennie odmawiać różaniec, na każdy dzień są poszczególne tajemnice
Poniedziałek i sobota - tajemnice radosne
Wtorek i Piątek - tajemnice bolesne
Środa i Niedziela - tajemnice chwalebne
Czawartek - tajemnice chwalebne
W kolejnych działach umieszczę poszczególne tajemnice na dany dzień dodatkowo umieszczę zwykle rozważania tajemnic i różaniec z św. Ritą i św. Janem Pawłem II. :) a poniżej rysunek na którym jest objaśnione jak odmawiać różaniec :)
Poniżej umieszczam schemat jak odmawiać różaniec :) Sama, go zrobiłam więc mam nadzieję, że pojmiecie o co chodzi, a jeśli nie to pytajcie i piszcie.
Ja osobiście poprawnie i z tajemnicami nauczyłam się odmawiać różaniec dzięki aplikacji.
Pierwsza aplikacja: Jest tam umieszczona historia różańca, można wybrać rozważanie: św. Jan Paweł II, św. o. Pio, bł Matka Teresa z Kalkuty, św. Teresa od Dzieciątka Jezus, Prymas Stefan Wyszyński, Jan Góra OP, wybiera się również jakie tajemnice, jeżeli właśnie ktoś nawet nie posiada różańca w domu to ta aplikacja jest bardzo fajna, ponieważ jest tam różaniec narysowany i po na ciśnięciu wyświetla się modlitwa oraz sam przeskakuj paciorek :)
Druga aplikacja: To z niej się nauczyłam odmawiać różaniec. Są tam umieszczone całe modlitwy jakie się odmawia podczas różańca, jest trochę napisane o różańcu, jest również schemat odmawiania różańca i co bardzo mi się podoba to to że są duże prostokąciki i na nich jest napisany dzień tygodnia, po naciśnięciu wchodzimy w daną tajemnicę, i oprócz tajemnic jest przedstawione jeszcze co po kolei odmawiamy na danym paciorku.
Trzecia aplikacja: Jest to różaniec z audio, są tajemnice na poszczególny dzień.
CZYTASZ
Porozmawiajmy
EspiritualNie wiem jak wy. Ale ja mam tak że jak bym chciała zamówić jakąś modlitwę, to nie za bardzo chce mi się szukać po książęce i w dodatku nie wiem jeszcze jaką modlitwę. Więc z tego powodu ściągnęłam sobie modlitewnik. Tylko on trochę miejsca zajmuje...