Allah'ın Öküzü

133 5 0
                                    

Slm gençlik nbr:) Beklettiysem özür dilerim bayaa yoğundum ama sınav haftası bitti ve şu an boşum. Kaldık yine başbaşa :p Multide Kuzey ve tayfası var. 1.sırada Uzay, 2.sırada Kuzey, 3.sırada Eray var. İyi okumalar.

Pelin in ağzından

Oha yuh deve nesiniz ln siz. Kapıdan içeri girene bakılırsa bizim sınıfa meteor düştü.

-Ln ikiz. Orda mısııııın? LAN!!

-Ne bağırıyon öküz. Kulağımın içine sıçtın.

-haa pardon da ln gerizekalı baksana gelenlere. Analar neler doğuruyor ama dimi yaa.

Ne Dion ln sn. Ben daha yağuşuhluyum bikere.

Anaaa Necati. Nbr koçum nassın?

Kötü ln dış cephe. Sen nasıl başka erkeklere bakıyon öküz. Aldatıyon mu ln sen beni.

Yok öle bişi bikere taammı. Külliyen yalan.

Eee bu ne o zaman"Onolor nolor doğoroyo yoo". Beni kim doğurdu babam mı!?!

Tmm aşkım benim sus sen bi.

Ee biz böle iç sesimle konuşmaya daldım da ben niye vampir kokusu alıyom.

-Gizem bişi dicem ben niye vampir kokusu alıyom.

-LN! Bunlar daş maş da bunlar insan kokmuyor!!

-Off Buda burun kardeşim ya bunlar çok ağır vampir kokuyor

-aynen ya

-Sus ln hoca geliyor.

İkimizde bir anda susunca beni bir gülme tuttu ama içeri hoca girdi. Aman iyiki girdi çünkü her an anırabilirim. Yalnız nasıl girmek. Kadın kapıya uçan tekme attı sanki. Alacaklı gibi balıklama atladı sınıfa. Ve tipik hoca gelir gelmez kapıdaki meteorlara bağırmaya başladı.

-Kuzey oğlum siz hiç laftan anlamaz mısınız!?! Yani her seferinde uyarmaktan bıktım açıkçası. Yeter yani. Bu işin sonu disiplin cezası benden söylemesi. Ama ceza verseler hakl...

-Hocam amma uzattın sende Haa. Yeter ln sabahtan beri başımın etini yedin be kadın.

-Oğlum bana terbiyesizlik yapma. Zaten Uzay ve Eray ı da sen getirdin bu hale.

-Hocam bitti mi!!?!!

-BİTTİ!!!

Daşlar kendilerine yer aramaya başladılar. Ve şansa bak ki bir tek bizim yanımız boştu. Nedenini sölim. Gizem ve ben tek oturmayı daha çok seviyoruz ve arka arkaya 2 sırayı biz aldık.

Adının Kuzey olduğunu öğrendiğim jojuğ Gizem e doğru yaklaştı ve yanına oturdu. Veee bombaaaaaa. Eray yanımda oturuyor. Eeee bu böle tatlı durursa ben bunu yerim. Kalbim galiba şu an Hüseyin Bolt a depar atmış vücudumu turluyo.

Gizem in ağzından

Ohaohaohaoha.yuhyuhyuhyuh.devedevedevedeve. Kuzey yanıma oturdu. Kuzey yanıma oturdu. KUZEY YANIMA OTURDU!!!

Şu anda kalbim yerinden ayrılmış 3.Dünya Savaşı çağrısı veriyor.

®®®®©©©©®®®®©©©©®®
40 dk sonra
®®®®©©©©®®®®©©©©®®

Bütün ders boyunca Kuzey bana bakıp sırıttı. Ln bir an bağırasım geldi Haa. Hatta boş yere tutuyorum kendimi ya bağıracak işte.

-Ne bakıyon olm açıkta bir yer mi gördün ne bakıp gülüon.
NE GÜLÜON AQ QIROMUSUN SN

Dedim ya demez olaydım. Kuzey beni kolumdan tuttuğu gibi dışarı sürükledi.

-Olm manyadın mı ln bıraksana Bee. Kolumu çürüttün Allah'ın öküzü!!!

Ben Benim MELEZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin