7..

2.1K 140 14
                                    

Probudilo mě pískání, vrčení, skučení a plno dalších zvuků. Hned jsem vyběhla ven, došlo mi, že Cindy rodí. Ale jak jsem vyběhla ven, zarazilo mě, kolik krve tam bylo.
Sklonila jsem se k ní a došlo mi, že jsem přišla pozdě.

Cindy to nezvládla a ze štěňátek co porodila dýchalo jen jedno.

Najednou jsem uslyšela zvonek. Někdo zvonil jako by hořelo. Doběhla jsem ke dveřím se slzami v očích.
Za dveřmi stál Chris a jak mě viděl brečet, hned si mě stáhl do obětí.

'Slyšel jsem nějaký kvíkání a když jsem se podíval z okna, viděl jsem tě na zahradě ve spoustě krve. Co se stalo?'

Všechno jsem mu to pověděla a pak jsme zavolali veterináře. Ten jen mohl zkonstatovat úmrtí jediného živého tvora co semnou bydlel. Vše co mi po Cindy zůstalo bylo jediné štěně.

Byla jsem tak smutná, že jsem si to odmítala nechat, ale Chris mě přemluvil, že mi s ním bude pomáhat.

Veterinář si Cindy odvezl a já zůstala sama s Chrisem a s čerstvě narozeným uzlíčkem. Ale teď je velké riziko, že štěně nepřežije. Musím se o něj neustále starat, takže netuším, jak to bude se školou.

Chris se nabídl, že se o starání štěněte budeme střídat a do školy vždy půjde jen jeden z nás a učivo si pak navzájem vysvětlíme.
Zprvu jsem nechtěla souhlasit, ale když pak zavolal jeho otce a ten s nápadem souhlasil, nezbývalo mi nic jiného, než přikývnout.

Chrisův otec byl rád, protože viděl šanci, jak se Chris naučí zodpovědnosti a seznámí se semnou. Je to milý chlápek.

Jenže to znamená, že Chris teď bude muset bývat často u mě, protože stěhovat štěně v kritickém stavu z domu do domu nebude 2x dobrý nápad. Hlavně si ale musí zvyknou na můj dům.

Pohled Chrise

Seděli jsme u Lottie na zahradě a mě najednou došlo, kolik s ní budu muset trávit času. Napadlo mě, jestli to vůbec všechno zvládneme, protože jsem si všiml, že s Lottie tu nikdo nebydlí. Ale rozhodl jsem se, že není vhodná chvíle se na to ptát.

Aspoň ji líp poznám a nebudu se tu jako nováček nudit. Popravdě jsem nečekal, že mi to otec povolí. Čekal jsem spiš, že mi vynadá jak si to jako představuju, že jdu do nové školy a nebudu tam teď moc chodit. Ale táta překvapil. Vypadal šťasnej, že jsem si tady už našel někoho s kým budu trávit čas a nebudu jen zalezlý doma. Navíc mám  dojem, že je rád, že Lottie vypadá jako docela slušná holka. Doma jsem se bavil s takovou tou městskou partou ''Feťáků'' a tak si myslím, že se mu ulevilo, že Lottie taková není.

Aspoň tak teda nepůsobí.

Jaká je, poznám v následujících týdnech a moc se na to těším.

_______________________________

Díl celkem o ničem, ale musíme se nějak dostat do děje. :)

Moc vám děkuju za komentáře. To že na 90% z nich neodpovídám neznamená, že si je nečtu. Čtu si všechny a vždy mě moc potěší❤

Doufám, že po tak dlouhé době Lucky Chat neztratil své čtenáře. Pokusím se teď díly přidávat pravidelněji, ale nevím jak to zvládnu časově.

Pořád platí, že mě můžete inspirovat. Chtěla bych, aby v příběhu bylo i pár návrhů od vás. :)

To je prozatím všechno. Za tento díl se popravdě celkem stydím, ale začátky bývají většinou nudný. :( :)

Vote a komentář mě potěší❤

Jo a v příštím dílu se vracíme k chatování :D :)

Lucky ChatKde žijí příběhy. Začni objevovat