Baekhyun bu seferde Min Ji'yi peşinde sürükleyerek favori mekanı olan bir kafeye getirmişti. Her zaman oturduğu yere oturdu ve Min Ji'ye hiçbir şey sormadan siparişleri verdi.
"Bakıyorum da Baekhyun'umuz gittikçe cömertleşiyor. Bana da ne içmek istediğimi sorman gerekiyor diye biliyordum?"
"Sonunda aramızdaki resmiyeti biraz olsun düşürdün sanırım. Ne içmek istediğine ben karar verdim ve bunu beğeneceğini biliyorum."
"O topluma özeldi Baekhyun. Ne kadar zorla götürülmüş olsam da orada seni rezil edecek bir şey yapmam."
"Resmiyeti kaldırmana sevinmiştim ama en azından 'oppa' diye hitap edebilirsin."
"Ah, bana o kelimeyi söyleme. Onun yerine 'hyung' demeyi tercih ederim."
"Cinsiyet değiştirmeye mi karar verdin Byun Min Ji? Yoksa sen de abin gibi ünlü olmak mı istiyorsun?"
"Kes şunu midemi bulandırıyorsun."
"Ünlü olduğum için üzgünüm."
"Ünlü olman senin suçundu."
"Yapma ama benim gibi mükemmel bir sese ve yakışıklılığa sahip birinin harcanmaması gerekirdi."
"O zaman benim ünlü olmam için cinsiyet değiştirmeme gerek yok. Biliyorsun ki oldukça güzelimdir. Hatta... Benden güzel birini gördün mü?" diye sordu Min Ji, Baekhyun'un sipariş ettiği içecekleri geldiği sırada.
"Evet, gördüm." dedi Baekhyun içeceğinden bir yudum alarak. Sonra da
"Bundan 10 yıl önce." dedi.
"10 yıl..." dedi Min Ji kafası karışmış bir şekilde. "Kimdi peki?"
"Annemiz." dedi Baekhyun içeceğinden bir yudum daha alarak.
"Ah... Evet, annemiz... Evet, benden güzeldi. Oldukça güzeldi." dedi Min Ji.
"Pek hatırladığını sanmıyorum." dedi Baekhyun. "O zamanlar çok küçüktün."
"Hatırladığım kadarıyla öyleydi...".Ortam biraz hüzünle kaplanmıştı. Herkesin geçmişte yaşadığı üzücü bir olay vardı ve Byun kardeşlerinki de buydu. Küçük yaşta annelerini kaybetmiş olmaları. Baekhyun konuyu değiştirmek için "İmza almaya gelmeni söyledim. Ama sen o sırada uyuyordun. Min Ji, cezalısın. Bir dahaki buluşmaya da geleceksin." dedi.
"Hey, biraz yüz verdim diye abartma. Oraya gelmeyeceğim. İmza vermeye o kadar meraklıysan burada da verebilirsin."
"Pekala. O zaman bir albümümü çıkartta imzalayayım, değil mi?"
"A-Albüm mü?" dedi Min Ji boş boş etrafa bakarken. Baekhyun gülümsedi ve sonrasında kızmış gibi yaparak "Ah, dünyanın en iyi kardeşine sahibim sanırım. Abisi dünyaca ünlü ve kardeşinde tek bir albümü bile yok." dedi.
Min Ji ne kadar buluşmaları sevmese de abisinin grubunu ve şarkılarını seviyordu aslında. Bu yüzden de tabii ki çantasında bir albümleri vardı. Min Ji etrafa bakan kafasını sinsice Baekhyun'un suratına çevirdi. Sonrasındaysa çantasını masaya koydu ve içindekini, çantadan çıkarmadan, Baekhyun'a gösterdi.
"Şimdi onu burada çıkarırsam emin ol etraftaki EXO-Ller üzerimize atlayacak." dedi Min Ji çantasını kapatıp yanındaki sandalyeye koyarken.
"Abartıyorsun bence. Onlar da sadece fan sonuçta."
"Hool... Sadece fanmış... Fanlarına kardeş olduğumuzu açıklamadan önce seninle olan bir fotoğrafımız internete sızmıştı. Ertesi gün sokakta yürürken bir fan üzerime atladı... Gerçekten de çok normal gözüküyor. Neyse ki kardeş olduğumuzu sen açıklamadan önce bilenler de varmış da onlar sayesinde kurtulmuştum."
Baekhyun belli etmeden gülmeye çalışıyordu ama güldüğü güpegündüz ortadaydı.
"Ne oldu? Kardeşinin fanların tarafından saldırıya uğramasına sevindin mi? Sevildiğini bilmek egona tavan yaptırtıyor değil mi, Byun Baekhyun."
"Yah, kızınca bana tam adımla seslenmeyi kesmelisin. Tabii ki buna sevinmedim. Sadece... Komik." dedi Baekhyun ve gülmeye devam etti.
"Komik..? Baek, eğer bir gün ünlü olursam, ki bunun olmasını istemiyorum, ama senden daha ünlü olacağıma eminim."
"Neden her seferinde bana değişik şekilde hitap ediyorsun Min Ji. Artık bana normal bir hitap şekli bul."
"Konumuz şu an bu mu? Sana ünlü olursam..."
"Eğer benden ünlü olursan müziği bırakırım."
"Ünlü olmak istemediğimi bildiğin için mi bunu yapıyorsun? Sen ve müziği bırakmak... Cümlede bir bozukluk var."
"Eğer öyle bir şey olursa görüşürüz." dedi Baekhyun. Aslında Min Ji'yi gaza getirmeye çalışıyordu. Çünkü Min Ji kendisinden de daha ünlü olursa bu hayatının kurtulacağı anlamına gelirdi. Ve Byun Baekhyun kardeşinin iyi bir hayat yaşamasını canı gönülden istiyordu.
Ortalık bir süre sessizleştikten sonra Baekhyun konuşacak yeni bir konu buldu ve "Okulların açılmasına kaç gün kalmıştı?" diye sordu Min Ji yine telefonu eline aldığı sırada.
"Bilmiyorum. Ama Korece pop nedir bilmeyen insanların bulunduğu bir okula gitmek istiyorum."
"O nedenmiş? Hem ben seni özel okula göndereceğim bayan Byun Min Ji."
"Hayır, özel okul falan istemiyorum ben."
"Min Ji neden hiçbir konuda seninle anlaşamıyoruz... Bana geçerli bir sebep söyle, lütfen."
"Sen ünlü birisin ve ben senin kardeşinim. İnsanlar seninle zar zor fotoğraf çektiriyorlar. Eh, senle fotoğraf çektirmek bu kadar zor olunca fanlar 'En azından kardeşiyle bir fotoğraf çekilebilirim.' diye düşünerek benimle fotoğraf çekilmek istiyorlar. Ama Baekhyun, ben gerçekten kendimi kullanılıyormuş gibi hissediyorum. Düşünsene... İnsanlar seni seviyor ve beni sadece sana ulaşmak için bir köprü niyetine kullanıyorlar. Bu gerçekten moralimi bozuyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Hayat//Travma
Fanfiction"Uzun hikayeleri sevmem." "Neden ?" "Bir süre sonra sıkıcı oluyorlar." "Peki, bu hikayenin bitmesini istemiyorsan..?" -Tanıtım kısmını bilerek farklı yapmıştım ama bu bir ChanBaek hikayesi olacak arkadaşlar. Haberiniz olsun. Tanıtımı okuyup karar ve...