Eu sunt Caroline Foron si am 11 ani. Treaiesc la orfelinat impreuna cu prietena mea cea mai buna Leya.
Ingrijitoarele spun ca am fost adusa aici pe la 2 ani asa ca nu tin minte prea multe despre mama. Stiu ca a fost frumoasa. Cum de stiu? Am un lantisor. Cand il desfac in partea dreapta este scris " te iubim Caroline"
Si mai jos " cu drag, mama ta Alisia si tatal tau Jack". In partea stanga a lantisorului e o poza rupta pe la trei sfert. Acolo se vede mama si jumatate din tata.Uneori mai visez cu ei dar de fiecare data acelasi vis: " sunt intr-o casa saracacioasa. De o data dau buzna in casa vreo 10 oameni imbracati in culori inchise. Mama si tata incearca sa ma salveze pentru ca pe mine vor sa ma fure. Fug cat pot de repede. Imi zic ceva dar nu aud. Unul dintre hoti se impiedica si cade.Masca i se da jos. Eu il vad. Ies pe usa si o femeie iese din o casa, fuge spre mine, ma ia im brate si fuge cu mine spre o masina". Aici mi se termina visul de fiecare data.
Ma rog, maine va fi o zi mare pentru ca vin familii sa adopte copii. Observ ca Leya vine langa mine:
L: - Ai patit ceva? Esti cam ingandurata.
Eu: - Aaaa... Nu...Ma gandeam la ziua de maine...
L: - Sa nu uiti cum ne-am inteles. Daca nu vom ramane impreuna, nu ne vom uita niciodata una pe cealalta. Da?
Eu: - Desigur! Vaaaai! Uite cat e ora! (era dimineata la ora 8) Hai sa ne grabim va nu ne mai da de mancare tanti Cala( bucatareasa)!
Ne imbracam repede si fugim la masa. Acolo, desigur, ajungem ultimele dar la timp.
C: - Unde ati fost? Mai putin si, dupa regula, nu mai aveam voie sa va dau de mancare! spuse ea fericita ca am ajuns.Ne iubeste tare mult, exact ca o mama. E o fire tare blanda. A incalzit man- carea, pt ca se racise. Mancam cu pofta si mergem in camera noastra. Ziua trece repede si se face seara. Ne punem in pat:
Eu: - Crezi ca voi fi adoptata de cineva?
L: - Da, de ce nu? Esti amuzanta, desteapta, rabdatoare,sportiva... Ai toate calitatile! Eu ma gandeam la mine. Pe mine nu prea au de ce sa ma adopte....
Eu: - Ba da, si ca sa fiu sigura ca voi fi cu tine o voi ruga pe directoarea
sa le spuna oamenilor ca daca vor sa ma adopte pe mine, trebuie sa te ia si pe tine.
L: - Multimesc, Caroline!
CITEȘTI
Caroline
RandomCaroline e o fata de la orfelinat. Ea este adoptata de o familie rea dar impreuna cu prietena scapa si intr-un final ajunge la parintii ei.