Discutia

7 1 0
                                    

Se face ora 6, si mergem sa il chemam pe Karl si pe mama lui in gradina. Edward ne vede si intreaba:
E: — Unde mergeti?
Eu: — Pana in gradina, sa culegem niste flori.
E: — Bine.
Cand iesim din casa. Nu stiu cum sa incep... Culeg cateva fire de flori si apoi, prind curaj si ii explic planul nostru Annei.
A: — E tare dragut din partea voastra dar directoarea va fi mereu langa Edward...
K: — Dar ce ar fi sa facem o scena prin care Edward sa ma bata pe mine, si cat el ma bate sa o chemi pe directoare sa vada ce rau e de fabt el.
A: — Dragule nu poti face asa ceva! Oricum, sigur nu o sa faca asta maine.
K: — Dar trebuie, mama, altfel
A: — Nu credema nu o sa mearga! Trebuie sa accepti fabtul ca vom fi pentru totdeauna sclavi!
K: — Dar...
A: — Te rog, Karl, am mai avut discutia asta! Uneori trebuie sa inveti sa renunti!
Nu imi prea convine ce spune asa ca vin eu cu o idee ( cred ca e destul de buna).
Eu: — Hei! Am o idee! Atunci cand ramane oricare dintre noi cu ea, fara ca Edward sa fie prin preajma, ii spunem si poate vrea sa se uite pe filmarile da la camerele de filmat! Dar sa nu ii spunem dorect ca va bate! Sa o facem doar sa fie interesanta de ce au filmat camerele on ultima saptamana! Ce ziceti?
L: — Eu zic ca esti geniala! Sigur va merge!
A: — Da, dar trebuie sa vedem cum sa o facem sa fie interesata de camerele de filmat! Dar daca nu merge? O sa ne chinuie si mai mult!
K: — Te rog mama, nu mai fi asa pesimista ca uite cum am ajuns cu gandirea asta!
      Atunci, pe obrazul  Annei curge o lacrima si merge in spre cealalt capat al gradinii.
K: — Mama! Imi pare rau!
Karl imi spune: — Este foarte sensibila in lagatura cu subiectul asta! Nu trebuia sa zic asta!
A: — Nu, ai dreptate! Nu am ajuns niciunde cu gandirea asta! Trebuie sa incercam...
K: — Ma bucur ca esti de acord!
Si se imbratiseaza. Imi vine sa plang e ptra emotional. Dar ma abtin si spun:

Eu: — Hai ca ne mai gandim si maine, ca daca mai stam mult o sa ii trezim dubii  lui Edward! Hai in casa.
Din perspectiva lui Edward
Au stat cam mult afata si s-au intors cu 5-6 flori. Ceva nu e in regula! Dar nu il cred in state pe nemernicu ala mic sa le spuna ceva! Nici pe mumasa! Lasa... Poate nu s-a intamplat nimic... Dar totusi...
Din perspectiva Carolinei
Intram in casa si il vad pe Edward uitandu-se ciudat la mine. Dar, din pacate nu am bagat in seama acest lucru.  Edward ne spune ca in 30 min va fi gata cina. Noi urcam sus si asteptam.  Vine ora cinei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 16, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CarolineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum