Ma trezesc devreme. Leya inca doarme (e 6 dimineata). Deci azi e ziua in care o sa plec de aici :-). In sfarsit voi avea o familie.
Imi deschid jurnalul si, la lumina unei lumanari, incep sa scriu ce s-a mai intamplat in zilele astea:
12.02.2016
Draga jurnalule,Azi voi avea o noua familie. Sunt foarte emotionata. Sper sa ma placa. Mi se pare tare ciudata, cand spun asta ma refer la lucrurile pe care le-am enumerat ieri. Sper sa ma fi inselat in privinta asta. Baiatul mi se pare dragut. Sper sa ma inteleg cu el.:)
Vreau sa ma intind putin dar dau peste lumanare!!!!! Ea se rastoarna si ia foc o bucatica din jurnal!!!
Eu: — Trezestete repede,Leya!!!
Ea se trezeste.
Eu: — Repede ajutama!!Amandoua aruncam repede cartea pe parchet si incepem sa dam cu piciorul in ea sa se stinga focul. Am reusit dar parchetul s-a innegrit de la foc .
Ne gandim repede amandoua cu ce sa acoperim bucata de parchet innegrita.
Gasim un covor mic si prafuit de sub pat, pe care nu l-am vazut in viata mea, si il punem peste parchet.Dupa ce ii explic prietenei mele ce s-a intamplat, ne uitam la jurnalul meu, care e pe jumatate distrus:( .
Eu: — Acolo mi-am scris cele mai importante clipe din viata mea. Acum ce ma fac ?
L: — Pai daca sunt cele mai importante sigur nu le vei uita, cu s-au fara jurnal.Am dreptate?
Eu: — Da... Mersi. Intotdeauna ma faci sa ma simt mai bine.
CITEȘTI
Caroline
RandomCaroline e o fata de la orfelinat. Ea este adoptata de o familie rea dar impreuna cu prietena scapa si intr-un final ajunge la parintii ei.