O günden sonra Türkan Serkay'a sürekli teşekkür ediyordu.Düşünsenize bir arkadaşınız daha önce hiç konuşmadığı biriyle sürekli konuşuyor.Siz ne düşünürdünüz o her ne kadar da inkar etsede kesinlikle ondan hoşlanıyordu.Ertesi gün Türkan bana mesaj attı "Serkay beni yemeğe davet etti." Ben o mesajı okuduğum anda kalp krizinden az kalsın gidiyordum.İkiside birbirinden hoşlanıyordu. Türkan'ın ağzından; Oha beni yemeğe çağırdı şuan şoktayım!!!!:D Ertesi gün okul çıkışında servisten indiğim gibi koşa koşa odama gittim.Allahtan önceki gün arkadaşlarımla ne giyeceğime karar vermiştim o yüzden kıyafetimi giyinip Serkay'ın aramasını heyecanla bekledim.Saat 19.30'da arayıp aşağıda beni beklediğini söyledi.Aşağı indim ve arabasına bindim gerçi biraz riskli olacaktı çünkü daha yeni 18 yaşına girmiştik ve Serkay daha ehliyetini almadı 4 ay sonra alacaktı.Çok lüks bir yerdi masamıza oturduk ve siparişlerimizi verdik.Siparişlerimiz geldiğinde yemek yemekten çok sohbet ettik.Sonra bir anda bir gül çıkarıp bana verdi ve çıkma teklifi etti o heyecanla evet dedim ve birbirimize sarıldık. Arkadaşının ağızından; Oha!¡! Gerçekten mi?! Siz çıkıyorsunuz ve bunu bize 1 saat sonra mı söylüyor. İnanamıyorum onun için çok mutluyuz. Ancak benim öldüğüm zaman sarılmayı anlattığı zamandı. Ancak bu olayın yayılmaması lazım inşallah Serkay şimdiden arkadaşlarina söylememiştir ne de olsa onlar erkek bunları düşünemzler ben bunları düşünürken telefonum çaldı Eylüldü bana olayları bilip bilmediğimi sordu.Eylül'le yaklaşık 2 saat konuştuktan sonra ekranda 8 tane cevapsız arama gördüm arayan Zeynep Ece'ydi onunla da uzun bir süre konuştuktan sonra telefonu şarja taktım yarın önemli bir gündü şarjımın tam olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KIZ
FanfictionDunya capinda güzelliğiyle bilinen bir kızla aynı okulda olmak çok heyecan verici.