Meleklere inanır mısınız ben önceden inanmıyordum taki o kızı görene dek. Böyle bir yüz yok böyle bir boy pos yok tek kelimeyle HARİKA.Kahverengi saçlı kahverengi gözlü boyu 1.74. Gören herkesin ağzı açık kalıyor onu ilk gördüğümde benimde kalmıştı.Yüzünde öyle bir TATLI ifade var ki onun yüzüne baktığınızda mutlu oluyorsunuz.Okulda koridordan geçtiğinde bir sıcaklık oluyor heryerde.Şimdi bu kadar anlattım ismini merak etmişsinizdir söyliyeyim o güzel kızın ismini TÜRKAN!! Kendisi doktor değil ama hastası çok işte.Onlarca çıkma teklifi geldi ancak kendisi hiçbirini kabul etmedi çünkü yaşımız küçük diyor.Gelelim huylarına çok cömert bir insandır çok da duygusaldır kendisi. En önemlisi de komik birisidir.Neredeyse hiç kötü huyu yok içi de güzel dışı da Dünya'ya böyle kızlar nadiren gelir şansa bir taneside bizim okula gelmiş çok şanslıyız.Ayrıca kendisi Türkiye'nin en güzel genç kızı seçildi.Aynı zamanda çok da güzel dans eder.Kız tüm iyi özellikleri toplamış yani Allah bizden almış ona vermiş.Sırf Türkan yüzünden Türkiye de az güzel kız var.Türkan okula girdiği anda prensesler gibi karşılanılıyor ona ayrı kahvaltı ve öğle yemeği veriliyor hatta kantinciler bazen Türkan çok güzel olduğu için ona bedava dondurma veriyorlar.Okulda çoğu kız onu kıskanıyor hatta kıskançlıklarından bir gün patlayacaklar.Türkan o kadar güzel ki ifşası çekilemiyor kamera bir açıldımı hemen poz verebiliyor bu yüzden okuldaki kimsede onun ifşası yok.Kendisi koyu bir Galatasaraylı.Galatasaray'ı hiçbir şeye değişmez.
En sevdiği renk turkuaz en sevdiği meyveler ise Çikikamaer=Çilek,Kiraz,Kavun,Mandalina ve Erik :)
(Bu bölümü Türkan'nın özelliklerine ayırdım.2. Bölümde artık hikayeyi anlatacağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KIZ
Hayran KurguDunya capinda güzelliğiyle bilinen bir kızla aynı okulda olmak çok heyecan verici.