Op een mooie zondag ochtend was CactusMan druk bezig met zijn werk in de woestijn, Hij was een advocaat. Hij was wat papier werk aan het bekijken tot opeensssssss...!!!! AAAAAA !!! De koffie viel op de grond... 'Neeee!!!!' Zei CactusMan 'IK WOU DIE KOFFIE NOG OP DRINKEN STOM ZAND DAT JE BENT! JE STEELT ALTIJD MIJN KOFFIE!!' 'Na na na na na ik heb lekker je koffie nom nom nom nom' zei zand tegen CactusMan, CactusMan reageert maar niet omdat hij anders weer ruzie krijgt met zand net als de vorige keer.... Toen sloeg zand CactusMan helemaal in me kaar en toen had CactusMan een stukje van zijn arm verloren, maar dat groeide gelukkig wel weer aan :)))))))) CactusMan liep uit zijn werk plek naar de woon kamer, 'HUH?!!! HOE KAN DAT NOU WEER???!' CactusMan loopt iets dichterbij om te kijken of hij het zich niet verbeeld...'O nee het is echt?!!! Maar dat is onmogelijk??!! Ik zweer dat ik maar 1 bakje koffie heb gezet hoe Tf kan er een bak koffie op tafel staan??!' Cactus man besluit om aan zand te vragen of hij weet hoe daar koffie kan staan. 'HEEY ZAND HEB JIJ DIE KOFFIE DAAR NEER GEZET??!!' Schreeuwde Cactus man naar zand 'WAT?! HAHAHA WHY TF ZOU IK DAT DOEN VOOR JOU SUKKEL' schreeuwde zand terug 'dat is dus een nee denk ik' Cactus man besluit om een slok te drinken van de koffie, er is niks mis mee.. Hij drink het hele bakje op... 'WWOOOWWW WAAR BEN IK ?? DIT LIJKT WEL... WEL.. E EEN PORTAAL??!!' CactusMan is heel slim en besluit om er in te stappen 'huh? Nog een portaal?' Cactus man ziet dat hij ook terug kan gaan, dus besluit hij het veiligste en het beste wat hij kan doen... Hij gaat de volgende portaal in, er is nog Een portaal, en nog een, en nog een, na ongeveer, 1637 portalen te hebben gehad besluit hij om te stoppen en terug te gaan, maar toen hij de portaal die terug gaat in stapte was hij zomaar ergens anders???!!? Hij zag een dorp in het wilde westeeeennnn?????!!!!????
JE LEEST
CactusMan in het wilde westen
AventureHier ziet u de avonturen van de meest geweldige CactusMan in het wilde westen, maar ook meerdere plekken !!!!