Afscheid nemen van Boter en weer naar het wilde westen

10 4 2
                                    

Boter en CactusMan hebben al veel avonturen beleeft deze week, ze hebben samen op stiekeme websites gezeten, ze zijn naar Henk geweest die begraven is in Duitsland, ze zijn naar de bioscoop geweest, ze zijn naar Pizza land gegaan en ze hebben nog veel meer spanning en sensatie beleefd, maar dit is hun laatste dag zijn tot dat CactusMan weer naar het wilde westen gaat om meer te ontdekken. Ze gaan naar een pretpark, maar niet zomaar een pretpark, nee, een pret-pretpark, DAT BETEKEND EXTRA VEEL PRET IN HET PRET-PRETPARK!!!!!!!! Boter en CactusMan hebben allebei een mooie katten sticker op hun hoofd en gaan naar het pret-pretpark. Na ongeveer 20 minuten lopen zijn ze er eindelijk, oh... had ik al gezegd dat het 3 uur in de nacht is en dat ze allebei dronken zijn? Ach ja, ze zijn bij het pret-pretpark aangekomen, maar natuurlijk is het pret-pretpark dicht. Dit merken Boter en CactusMan niet, CactusMan legt 80 euro op de stoep en zegt tegen een steen '2 KAARTJES VOOR DIT PRET-PRETPARK ALSTUBLIEFT!!?' CactusMan pakt Boter zijn arm en trekt hem over het hek, ze zijn nu echt in het pret-pretpark!!!! Ze gaan gelijk op de draaimolen met roze glitter paartjes!!! En doen net alsof ze wilde cowboys zijn die de wereld gaan redden op hun glitter paarden. Daarna gaan ze in het reuzenrat, maar hij draait niet?!!! Boter en CactusMan snappen dit niet en ze schreeuwen en shoppen tegen het reuzenrat totdat ze in slaap vallen... ze worden wakker... maar waar zijn ze?!!! CactusMan ziet een rare vorm naar hun toekomen en tikt met zijn elleboog tegen Boter aan, Boter ziet hem of haar ook... het is een... een, ja het is een een, nou ja, een één, zeg maar als het cijfer 1 !!!!! 1 loopt naar de mannen toe... 1 zegt met een diepe stem 'hallo... ik heb jullie eindelijk te pakken, eindelijk!!! Ik ben jullie al een tijdje aan het volgen en ik moet zeggen, ik was gelijk verkocht, ik weet alles over jullie nu... en jullie weten niks over mij!!! Moehahahahah!' 'Oh nee!! Wij komen hier uit hoor!!' Zegt Boter, terwijl CactusMan heel bang naar 1 zit te kijken, en zit te wonderen hoe hij zon lage stem kan hebben... het klinkt ook een beetje robot achtig... maar als 1 een robot is moet er ook een uit knop zijn!!! Toch???!! Boter weet niet wat hij moet doen terwijl CactusMan wel een goed plannetje heeft..... 'he ppsst boter' fluistert CactusMan in boter zijn oor. 'Jaa?? CactusMan wat is er?' Zei Boter zachtjes 'ik heb een plan, doe maar wat ik doe' waarop boter antwoord 'okeh Uhh... ik heb een plan, doe maar wat ik doe' 'what?' Fluistert CactusMan verward 'ik moest toch alles doen wat jij doet?? Ik bedoel,  what?' CactusMan zucht... en een paar seconden daarna Boter ook... CactusMan wilt er voor zorgen dat 1 zich omdraait zodat, als er een uit knop is, hij hem uit kan zetten. Hij zegt tegen 1 'kijk een volgen die graag 1en eet!!' Maar 1 trapt daar niet in... dit zegt boter hierna ook, wat helaas ook niet werkte... toen had CactusMan niet perfecte idee... als 1 ons heeft gevolgd dan weet hij veel over ons, dus ik moet iets zeggen wat ik nooit zou doen, misschien zou hij mij dan geloven?? 'H-Hey kijk het is CactusMan en boter achter jou 1 !!!' 1 draait zich automatisch heel snel om, het werkte!!!!! CactusMan rent naar 1 maar geen uit-knop??!!! CactusMan moet snel iets doen, hij pakt een zwaard wat toevallig op de grond lag en, ja hij doet het echt.... hij... hij stampt dat ding recht in de grond!!! En zegt 'wedden dat jij dit zwaard niet uit de grond kan halen ??!!' 'OOOHH ECHT WEL!! WACHT JIJ MAAR!!!' CactusMan maakt een hand gebaar naar Boter dat hij moet komen, 'm-maar ik heb nog niet alles gedaan wat jij deed!' Zei Boter 'dat maakt niet uit Boter kom snel!!!' En daar gingen ze weer, hand in hand, rennen naar huis... als ze nou eenmaal wee bij CactusMan zijn huis zijn,  is het 6 uur in de ochtend, 'wat gaat de tijd toch snel als je word ontvoerd door een 1' zegt CactusMan 'pffff Jah...' zegt Boter vermoeit... 'Boter... ik moet echt weer naar het wilde westen, ik moet weten waarom ik daar heen was gebracht en wat mijn doel daar is, en ik wil je niet in gevaar brengen, dus alsjeblieft, ga... want ik wil je niet in gevaar brengen mij vriend....het spijt me..' 'ik snap het CactusMan, ik wil ook weer verder met mijn avonturen, en ik wil jou ook niet in gevaar brengen... ik denk dat dit inderdaad het beste voor ons beide is.. ik hebben leuke tijd met je gehad man :)' 'ik ook met jou boter :) zonder jou was het nooit hetzelfde geweest...' 'Dankje en ik vind dat ook..' 'duusss... dit is doei dan...'  'Jah CactusMan, dit is doei..' boter geeft een klein kusje op CactusMan zij voorhoofd, naast de katten sticker... CactusMan bloost een beetje en geeft een klein kuste op boter zijn voorhoofd... en nee dit deed geen pijn voor boter want boter is zacht en voelt niet de prikkels van CactusMan....

Nu lopen ze allebei de andere kant op... hun eigen avonturen beleven.... hun eigen verhaal maken...

ALS JE OOK DE MOOIE AVONTUREN VAN BOTER EILT LEZEN, KAN DAT!! JAA DAT KAN HEE, SIMPEL GA NAAR druktemakert EN LEES HET BOTER BOEK!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 02, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

CactusMan in het wilde westenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu