Mesaj atarsın tanışırsınız sonra arkadaş oluruz bu arkadaşlık git gide samimileşir samimileşir en sonunda sımsıkı bir can dostu olursunuz sonra birbirinize herşeyini anlatırsınız sürekli yanında olursunuz o oldumu başka kimseyle konuşmak istemezsiniz sonra o herşeyiniz olmaya başlar en ufak bir şeyde bile kıskanmaya başlarsınız oda sizi bir zaman kıskanır kıskanır bir daha ayrılmayacagınıza söz verip yeminler edersiniz ama nafiledir.Daha sonra sizin kıskanmanızdan onun hakkında herşeye karışmanızdan sıkılmaya başlar sizden sıkılmaya, soğumaya başlar.Eskisi gibi mesaj atmaz sizi kendinden uzaklaştırmaya çalışır yani onu bırakmanız için kötü şeyler söyler siz yinede pes etmezsiniz ama sonunda herşeyi açık açık söyler sizden sıkıldıgını benim peşimi rahat bırak gibi sözler söyler kalbiniz kırılır artık karamsar olmaya baslarsınız ama karşınızdaki kişi çoktan yeni arkadaşlar edinmiştir gülüp egleniyordur ama siz artık bunalıma depresyona girmişsinizdir çünkü gerçekten değer verdiğinizi kaybetmeniz size çok koymuştur zamanında asla bırakmayacağınızı söylediğiniz kişi şimdi sizden uzakta dır keyfini yaşıyordur.İşte biz bu yüzden kaybediyoruz.Sürekli değer verdiğimiz için , hani karşımızdakine en ufak kötü bir şey olmaması için dua ettiğimiz için canımızın bir parçası yaptığımız için , her an onun yanında olmayı planladıgımız için kaybediyoruz.Kısacası değer verdiğimiz kadar değer göremiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızların Günlüğü
De TodoMesela bir kuş kanadı kırıldı diye ölmez ama kanadı kırıldığı için kahrından ölür. Bak ben seni sevmeyi en çok buna benzetiyorum