Dualarınız vardır. El açıp istemesiniz de kalbinizden geçirdiğiniz. Otobüslerde kendi bilincinizle dertleşerek yine kendi benliğinize açtığınız. Yağmurlu havalarda , kızıl şafaklarda göklere söylediğiniz. İşte sevgi ya da aşk ilk görüşte değilde bu anlarda başlar.bu anlarda yarattığınız kişiyi karşınızda görünce siz isteyin ya da istemeyin bağlanırsınız. Buna sakın ilk görüşte aşk demeyin. Böyle birşey asla söz konusu olamaz. Bu o hayallerinizi son görüşünüzdür aslında. Artık gerçeksinizdir... Bu yılların aşkıdır. Belki çocukluktan bu yana beklediğiniz aşk... Ve ilk görüşte bilincinizin beklediği kişi sizi etkiler ve müthiş bir çekimle esrarın gizemlerine düşersiniz. Öyle elektirik aldım gibi adi , basit , uyumsuz bir cümleyle de açıklanamaz. O kadar küçük görülecek bir durumda değildir. Bu her hayalinizin her isteyişinizin sonucu her ağlyışınızın içinize düştüğü ufak notlardır. Notlar kocaman bir romana dönüşünce karşınızdaki insan için " birşey beni ona çekti." Dersiniz. Bir akarsu gibi bilmeden akar denize doğru gidersiniz. Kader bütün geçmişinizi ve bütün büyük konuşmuşluklarınızı en önemlisi bütün dualarınızı toplar ve en yükseklerden eser. Siz uçurtma misali ya yükselir ya düşersiniz. Uçurtmada çitalarınız tam ise kader ne yönden eserse essin siz yine yükselebilirsiniz. Ancak bir çitanız eksikse o zaman kader sizi yere vurur, savurur, savurur... Yerde ve zelilsinizdir... Siz öfkelenip hücum eder, kan kusarsınız. Görmelisiniz. Çünkü suç sizdedir. Çitan eksikse kaderin sertliğinden kime ne gelmiş ki . Bilmeden akarsanız denize, çitanız eksikse rüzgara suç aşkın mıdır?
Aşk böyle başlar işte böyle çeker sizi içine. Önce gözünüze görünür, beyninize yansır. Oradan hatırlarınızın bulunduğu bölümlerde gezinir. Sizin isteklerinizin bulunduğu sığınağa ulaşır. Aralar kapıyı. Siz kapı gıcırtısını duyunca kan pompalanır, kalp hızlanır. Artık gizliliğiniz açılır. Aşk damarlarınızdadır. Sonra kalbi çalıştırır hale gelir. Sabırla yep yeni bir uçurtma yapmaya başlarsınız. Bütün çitalarını itina ile iki kişi yerleştirir. İçine iman, ahlak, dürüstlük, güven koyarsınız. Etrafını sevgi ve saygıyla çevirip atarsınız kederin rüzgarına. Emin olun o uçmaya can atar düşssede. Yerde dursada zaten korkunuz olmaz. Bilirsiniz uçarsa en büyük aşka doğrudur yolculuğunuz. Semahlarda böyle değilmidir. Yerden göğe doğru uzanmaz mı bütün semahlar. Ney üflenir aşka bürünür. Ruh gibi. Tınılar semaha dönüşür. İlk görüş gibi. İnsanda döndükçe aşka dönüşür. Aşkın yaşanışı gibi. Yerden gökleredir yolculuk. Aşk böyle yaşanır işte. Kadın ve erkek yerde buluşur göklerde bir olur.