,,Už dneska!!!" Vykřikla jsem z okna.
,,Co je dneska?" Podívala se na mě mamka, která zrovna snídala na zahradě (byl sice pátek, ale jí je to jedno).
,,Mamí!?" Podívala jsem se na mamku výhružným pohledem.
,,Jak bych přece mohla zapomenout zlato!" Řekla a pousmála se.
,,Já se nemůžu dočkat!" Zakřičela jsem znova.
,,To ti věřím! Tak se obleč, běž na snídani a pak honem, honem do školy."
,,Dobře, dobře."Když jsem po straaašně dlouhé době konečně přišla domů, tak jsem si vzala jogurt a chvilku jsem si odpočinula. Pak jsem si umyla a natočila vlasy a šla přemýšlet co si vezmu.
Nakonec jsem si vzala růžový kroptop, kraťasy a bílé sandály.(Já vím ta fotka není dokonalá, protože jsem to fotila já a je to oblečení z mí skříně)
Vzala jsem dárky, ostatní potřebné věci a šla. Cestou jsem si ,,prospěvovala".Když jsem tam došla tak jsem zamávala na Áňu.
Byla jsem tam jako první.,,Ahoj!" Zakřičela jsem a rozběhla se zaní.
,,Ahoj!" A šla mi na proti.
,,Tak co?" Zeptala jsem se jí, protože jsem nevěděla co mám říct.
,,No můžeme jít pomoct mamce. Teda jestli chceš." Pousmála se.
,,Klidně." Pousmála jsem se na ní též.Po chvilce přišla i Natka a pak i Gradita.
První jsme šli na longboardy, pak jsme šli na dárky a na dort.Áňa dostala:
Ten černobílej kroptop, vodítko a obraz s koňma ode mě.
Od Gradi dostala bonboniéru a velikánskou knížku o koních.
A od Natky ,,tetování" s koňma, lak na nehty a bonbóny.Áňa z toho byla celá nadšená pak jsme si daly dort.
Byl strašně moc dobrej.A pak přišlo to překvapení.
Bylo to......... jít do Česlic do toho obřího aquaparku (nevím jak se to píše:))
Naštěstí jsme všichni plavky měly, protože je tam Áňa psala, ale neříkala proč.
Tak jsme to zavolala mamkám aby o náš neměly strach a jely jsme.Bylo to tam SUPEEEER. Ale celý vám to rozhodně popisovat nebudu:). Pak jsme sec šly koukat na filmy povídat si atd. atd a pak jsme šli spát.
Domů jsem přišla úplně zlámaná a umáčená.
Tak to by bylo vše.
Snad se líbali. A omlouvám se za chyby.
Jo a ,,už" je to 10. Díl:).Zuzka:)
ČTEŠ
Kamarádky na život a na smrt
RandomJe to o holce jménem Zuzka. A je jí 13 let Je vysoká, docela štíhlá, má hnědý oči a blonďatý vlasy. Má nejlepší kamarádku jménem Áňu (Anettu). Chodí spolu na koně a podnikaj spolu ještě spoustu jiných věcí. (Dyžtak, není to můj život, takže to není...