Bugün tatil günü ve ben cok heyecanlıyım. O gun ben tuvalete giderken Rüzgar'ın beni kenara çekip o tatile gidemezsin deyisi üzerine o tatile gitmeyi daha çok istedim.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Sabah erkenden kalktim ve üzerime t-shirt ve altina da beyaz babetlerimi giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp gözüme ince eyliner sürdükten sonra hazırdım. Bavulumu zaten aksamdan hazırlamıştım. Bavulumu ve çantamı elime aldıktan sonra odadan çıktım .
Mutfağa girdiğimden annen saklama kaplarına hamur isleri koyuyodu kesin benim için. Annem hamur islerine dalmışken yavaşça yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum. Annem o kadar çok korkmuş olmalı ki yerinde sıçradı. Sonra bana dönüp sım sıkı sarıldı. Ben bu bu yaptığına anlam verememisken ben de ona sıkıca sarıldım.
Bana sanki bir daha hic kavusamayacak gibi sarılıyordu. Bir Anda omzumda bir ıslaklık hissettim. Annem in yüzünü ellerimin arasina alıp sulu sulu öptüm.
"Annecim neden agliyosun?"
"Kızım gitmesen olmaz mı? "
"Annem noldu söyle ona göre gitmem."
" Yok sen git ama içimde bir sıkıntı var. "
" Merak etme annecim. Tatile gidip geri dönücem. "
"Tamam kızım ama beni her gün arıyacaksın. "
"Tamam anne ben gidiyorum. Kendine iyi bak. "
Ben böyle diyince annem bana yine sarıldı. O böyle diyince benim de içime bir sıkıntı bastı. Ama yine de o tatile gitmeliydim. Annemin yanagindan öptükten sonra bavulumu alıp evden çıktım. Ve okula doğru yürümeye başladım. Okula vardığımda okul bahcesindeki kalabalığın yanına gittim. Kalabalığı yavaş yavaş gecerek otobüsün yanına gittim. Otobüse binmeden önce etrafa göz gezdirdim. Kızların çogu götlerini gösteren etekler ve şortlar giymişti. Tatile mi gidiyolar başka biyere mi belli değil yani. Bavulumu bagaja yerlestirdikten sonra Otobüse bindim.
Otobüse bindigim de en arka koltukta Rüzgar oturuyodu. İnat olsun diye gidip Tam önüne oturdum. Ben otururken sinirle soludu. Onun bu davranışı sonucu yüzünde ufak bir gülümseme oldu.Ben bunları düşünürken bir anda kolumdan tutarak :
" Sana gelmiyeceksin dedim " diye sinirle tısladı.
O böyle konuşunca kendimi bir anda kötü hissettim. Kafamı ona doğru çevirerek konusmaya başladım.
" Ben de Sana gelecegim dedim. "
" Evet dedin hatırlıyorum ama sonra neler konuştuğumuzu da çok iyi hatırlıyorum. "
" Evet ben de hatırlıyorum ama ben Sana önceden demistim gelicem diye "
" Sana bu tatili zehir ediceğimden emin olabilirsin. "
" Zaten isteyerek gelmiyorum. Zehir etsen de sorun Yok. "
"Diyosunnn! !! Kötü bir tatil nasıl daha da kötü edilir gör bakalım. Ama sakın ağlama. "
"Merak etme ağlamam. .. "
" Tamam bu saatten sonra operasyona başlıyorum. "
Deyip kahkaha attı. Ona içimden bir kufur saydirdim.
Ben Rüzgar'a küfür saydırırken diğer öğrenciler de Otobüse binmeye başladı. Ben binenlere bakarken Mert de bindi ve Yanıma oturdu. Bana doğru dönüp yanağımı sıktı. Yanağımı sıkınca Mert'e doğru döndüm. 32 diş gülüyodu. Onu öyle görünce bende ona gülümsedim. Mert kulağıma yaklaşarak
" Geldiğin için çok mutluyum. "
"Senin sayende geldim. Sen olmasan gelemicektim. Teşekkürler. "
" Çok güzel bir tatil bizi bekliyorrrr"
O öyle bağırınca otobüsteki herkez biz doğru döndü."Evet çok güzel bir tatil bizi bekliyor Mert ama böyle bağırmaya devam edersen bizi otobüsten atacaklar. "
"Tamam sustum. Güzellik"
Bana güzellik diyince içim bir değişik oldu. Ben Mert'e bakarken arkadan bir küfür duydum ve arkama doğru döndüm. Arkamı dönmemle Rüzgar'la göz göze gelmem bir oldu.
Kısa olduğu için özür dilerim ama diğer bölümü daha uzun Yazacağım. Okuduğunuz için tesekkur ederim.
YORUMLARINIZI VE VOTE'LARINIZI BEKLİYORUM