YAKIŞIKLI ÇOCUK

46 6 3
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Kristal252 . Bu benim ilk kitabım değil. 2. Hesabım olan Kristal251' den de bir kitap yazıyorum lütfen onada bir göz atın .

Ben Deniz Kurt . Kendi okulumuz olan DEKU Koleji'nde okuyorum. Okulumuzun isminin nereden geldiğini anlamissinizdir . ismim ve soy ismimin ilk iki harfinden oluşuyor. Annem ünlü bir moda tasarımcısı , babam ise ünlü bir işadamı işte kısacası benim ailem.

Sabah alarmımın on kez calışından sonra uyandım . Elimi yüzümü yıkamak , dişlerimi fırćalamak gibi rutin işlerimi hallettikten sonra okul kiyafetlerimi giyip , kahvaltı etmeden evden çıktım . Semih amca beni okula bıraktıktan sonra yine her zamanki gibi aynı neşeli halimle sınıfa girdim. Ki o neşeli halim bir anda yerini saskinliga bıraktı . Sinifimizda şimdiye kadar hiç tanımadığım , şu ana kadar nasıl hiç karşılaşmadım dediğim çok yakışıklı bir çoçuk vardı. Aynı saskınliğımla salak salak çoçuga bakarak sirama oturdum.

Kendime Nehir in cimciklemesiyle geldim. Nehir benim ana okulundan beri arkadasimdi.

- Deniz, çocuğa böm böm bakmayı kesmelisin.

- Ama napıyım bu kadar tipsizin yanında bir yakışıklı bulmuşum bakmayayımmı.

- Bakma Deniz dön önüne çocuk farkedecek .

- "öff sanane be bi dur" diyerek çocuğa bakmaya devam ettim. "Ağzını kapatmalısın "dediğinde o yakışıklı çocuk yanaklarimin kizardigini hissettim.

- Ee... şey ...Merhaba.

- Merhaba. Yamaç.

-" Yamaç ? " Dedim soru sorarsacasına.

- Adım .

- Hı... Deniz... çok yakışiklisin.

Ne !!! Ben Yamaç a çok yakışiklisin mı demiştim ?

- Biliyorum.

Al işte çocuğa " çok yakışiklisin dersen küstah birine dönüşüp " Biliyorum" der tabi. Ne karşılık vericeksin şimdi. Tamam buldum kantine davet edebilirim . Of bu ne ya salak salak " Benimle kantine gelmek istermisin ? "
Diye mi soracagim şimdi. Artık çok geçti. Çocuk benle ilgilenmeye bırakıp çoktan Burak ile konuşmaya başlamıştı.

- Yarın ki is için saat 00.00 da benim evimde ol Burak.

- "Ne işi ?" Diye atildım hemen . Al işte ben ve yine o burnumu soktuğum işler.

MASUM ve TEHLİKELİNİN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin