{ İLK ÖPÜCÜK }

17 2 3
                                    

- Özür dilemek erdemliktir filan bana sokmez Deniz. Ayrıca bu ilk ve son Özür dilemem deyip Ben anlamadan dudağıma küçük bir öpücük konduğu.

- Özür dilerim.

- Gerizekalı Yamaç . Gitti ilk öpücük.

- Ne yani daha önce hiç opusmedinmi ?

- Opismedim !!! Hem... Bundan sana ne ?

- İlk öpucugun benim Deniz.

- Ben sana karşılık vermedim !!!

- Karşılık verip vermemek önemli deģil. Ben seni öptüm mu öptüm.  

- Of ama ben doğru kişi diyodum ya.

- Ne doğru kişisi. Valla ben önüme gelen herkesi opebilirim. Tabi kız olmasi şartıyla.  Seni bile.

- Salak öptün zaten.

- Evet...

- Bari sorup opseydin

- İyimisin ? Hiç operken seni opebilirmiyim diye mi soracaktım.  Ayricaa... demek sorsaydim izin verecektin.

- Nereden çıktı o

-  Sorup opseydin dedin . Yani sorsaydimda opecektim. Hem senin rızanla.

- Of Yamaç

- Hadi sınıfa.

- Gitmiyecegim sınıfa

- Neden böyle iyimisin?

- Hıı... ne demessin. 

- Ya seni sınıfa çıkartıp giderim yada çıkarmadan.  Daha fazla burada kalmaya devam edeceksen 2. Şık .

Maalesef sınıfa çıktık . Kantinde otursaydikya .

- Yamaç

- Ne var

- Saat 00.00 da Burak ile ne yapacaksınız ?

- Sanane

- Yaa Yamaç soylemezsen meraktan çatlicam.

- Çatla... banane

- Offf

Sınıfa gelmistik.

- Hadi sirana Deniz.

- Bu ne ya 7 yaşındaki çocuğun ilk okul gününde çocuğu bırakan veli gibisin hadi sirana.bide oturana kadar izle.

- İzleyeceğim zaten.

- Odun !!!

- Ben kaçtım.

-----

Sonunda o mübarek zil çaldı. Çantami toplayıp merdivenlerden inerken arkamdan birisi omzuma dokundu . Arkama döndüğümde Yamaç olduğunu gördüm.

- Evin Nerede Yamaç.

- Sizin evin yanında.

- Üstelik bide yeni komsumuzmussun.

- Telefon numarani versene.

- Ne yapacaksın.

- Sana oradan sövucem.

Telefon numaramı verdikten sonra ikimizde eve yürüyerek geldik . Semih amca yi bosverdim yani.

-------- 
Yamaç ın dün Burak a söylediği cümleyi hatırladım. Yarın saat 00.00 da benim evimde ol. Bugün Okul çıkışından sonra Burak ı takip etmeye baslayacaktim. Merak başa bela.

Yatağımdan kalkıp sacima filan bir bakmak için aynaya bakmaya karar verdim.

Aslında sacim o kadar kötü değildi. Kötüydü ama o kadar değil.  Hayret.

Kısa bir dus aldım sonra Okulumuzun o iğrenç kıyafetlerini giydim. Babama o kadar soylesemde değiştirmedi şunları.

------

Okula gittiğimde Yamaç gelmişti . Çetesiyle konuşuyordu.
Çocuk geldiği gibi ona benzeyen yani piskopat lari topladı sınıftan, bir çete yaptı.Bende hemen onların yanına gittim. Yamaç ın yanına gittim oturdum.

- Günaydın Yamaç ve çetesi.   

- Deniz bi dakka sus yanımda oturacaksan kulaklarını kapa

- Neden ?

- Sen sor diye

-HA HA HA HA HA!!!

Benden ne konuştukları kaçar kulaklarını kapamis gibi yaptim

- Deniz kulaklarını kapatmadigini biliyorum.

- Of Yamaç !!! Ben kantine gidiyorum.

- Bunu bana neden söyledin?

- Sen sor diye.

Nasilmis Yamaç efendi terslenmek.

Kantine gittim ve kendime 5 tane çaklıt aldım   çikolata yani. Sınıfa girdiğimde Yamaç tan bir Oha geldi

- Oha kızım nerene yiyeceksin o kadari. Sen her gün bu kadar yiyo san nasıl böyle zayıf oluyon. Normalde kızlar bu elindekiler yüzünden kilo aldıkları için yakiniyolar.

- Yamaç benle gelsene

- Nereye ?

- Gel işte

Deyince geldi suan korudarda bir kosedeydik. Yanıma Çantami da aldım çünkü makyaj malzemelerim onun icindeydi ve ben Yamaç a makyaj yapacaktim.

--------

Yamaç a makyajını onun gözü kapalıyken yaptım ki anlamasin diye . Her seydende bolca surdum. Şuan lavaboda ve yüzünü temizlemeye çalışıyo.

------

Okul bitmişti ben Burak in takibindeydim. Evine doğru gidiyordu.

-------

Saat tam 00.00 Burak evinden çıktı onu takip etmeye başladım . Yamaç ın evine geldi 15 dakka filan oradan cikmadilar. Sonra Yamaç ın evinin kapısı yavaşça açıldı.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Arkadaslar bölümleri kısa ama sık paylasicam.

Vote ve yorum lütfen !!! 😉😉😉
   

MASUM ve TEHLİKELİNİN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin