- Deniz!!!
- Hıı... Merhaba Yamaç
- Ne işin var senin burda.
- Merak.
- Evine git .
- Gitmicem.
- Deniz... ikiletme.
- İkiletiyorum.
- O zaman olacaklardan ben sorumlu değilim . Arkamdan gel benim arkamdan Burak in önünden.
- Oley be !!!
Geldiğimiz yer bir firmanın binasiydi. İçeri girmek için Yamaç cami kırdı.
- Hey... ben buradan gecemem.
- O zaman kal burda . Bunu diyen Buraktı.
- Sus Burak
Yamaç içeri girdi sıra bendeydi.
- Girmeye niyetlimisin Deniz?
- Evet Burak !!!
İçeri girerken Yamaç ın kucağına atliyacaktim. Tam atlamaya kalkisirken kenarlarda kalan camlar kolum kesti.
- Ah
- Deniz atla tutucam sonra koluna bakıcaz tamam mı?
- Tamam Yamaç
Diyip atladım . Yamaç beni kucagindan yere indirdi. Burakta atladı. Yamaç beni yere oturttu.
- Geldigin gibi işin içine ettin yani
- Sus Yamaç.
Yamaç üstündeki tişört u çıkardı. Oha çocukta ki kaslar a bak . Gurban olurum ben size. Kendine gel Deniz.
Yamaç tişört unu kesilen kolum a koydu.
- Simdilik böyle kalsin sonra bakarız çaresine.
- Teşekkürler Yamaç
- Hadi kalk
Kalktım.
- Şimdi biz ne yapmaya calısıyoruz.
- Bizim olan şeyleri alan adamları öldürmek.
- Canı. Katıl. Psikopat.
Arkamizdan bir den ses geldi.
- Erken gelmissiniz bakıyorum.
- Egemen bizim islerimizde zaman varmı ?
Dedi Yamaç
- Sus lan !!!
- Eveeeet gelelim şimdi konumuza.
- Gelelim Burak dedi .adının Egemen olduğunu öğrendiğim cocuk ve kollarını dirseklerine kadar sıvadı.
Hiç beklediğimiz anda Egemen Yamaç a bir yumruk geçirdi . Yamaç ta Egemen e . Ben o anda çığlığı bastım tabii. sonra bana doğru gelmeye başladı Egemen. Lan dur ne geliyon üstüme.
- Deniz
- Egemen
Bir anda hızlı bir şekilde sacim dan tuttuğu gibi beni Yamaç ın önüne getirdi ama hala sacimi tutuyordu.
- Bırakan lan kızın saçını dedi Yamaç
Sonra Egemen birden cebinden bıçak çıkardı. Bismillahirrahmanirrahim.
İçimden bütün bildiğim duaları sayiyordum.
- Yamaç şimdi ben bu kızı bıçaklarsam ne olur.
Benim sonum olur tövbe tövbe ne olcak gerizekalı.
- Sonucu kötü olur Egemen dedi Yamaç.
Ve Egemen in bıçak olduğu elini tutup bıçağı Egemen e doğru çevirdi ve Egemen e sapladi.
- Yamaç ne yaptın
- Sus Deniz seni mi bicaklasaydi.
Az önceki korkumdan dolayi gidip sıkıca Yamaç a sarıldım.
Yamaç ın " şşşh bişey yok " Diye beni sakinleştirme çabalarıyla sakinlestim. Ne biliyim ben bunların başıma geleceğini ben böyle olay hiç yaşamadım ki .
Arkadaşlar nasıl bi bölümdü lütfen vote ve yorum. Arkadaşlarınızada kitabımı begendiysen iz önerme unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM ve TEHLİKELİNİN AŞKI
RomanceMasum bir kız olan Deniz hiç yapmaması gereken şeyi yapar, Yamaç'a aşık olur. Yamaç yasa dışı her şeyi yapmaktadır, tehlikeli birisidir. Deniz ise kendi halinde genelde kankası Nehir ile takılan bir kızdır. Ancak bu kendi halindeki Deniz, Yamaç ile...