ERKEKLER TUVALETİ

17 2 5
                                    

Geldiğimiz yer erkekler tuvaletinde.  Oraya girmemek için dirensemde Yamaç beni zorla Girdirmisti

- Temizle şunu Deniz

- Niye buraya geldik ki ıslak mendil diye bişey var dimi.

- 1. Si bu okulda bulunan hiçbir mübarek kulda ıslak mendil yok.

- Off yine de temizlemiyecegim.

- Deniz... Uzatma

- Tek bir şartla.

- Hem üstüme ayran döküyosun hemde şart diyosun . Neymiş o sartin?

- Kızlar tuvaletinde temizleyecegim.

- Zaten girmissin. Erkekler tuvaletine bu neyin gururu.

- Ama zorla girdim. O sırada tuvaletten birisi çıktı. Yamaç a doğru konuştu.

- Ooooo abi kapmissin güzelim kızı .

Bu Yamaç ın Daha ilk günden ne kadar tanıdığı vardı böyle.  Benim bile Bu kadar cevrem yok .  Bide daha bugün okuldaki ilk günü yani yeni okulundaki.

Yamaç " kimseyi kaptigim yok Cenk " Diye cevap verdi.

Adının Cenk olduğunu öğrendiğim çocuk bana döndü ve pis siritisini yaptı.

- "O zaman biz takılalim bu guzellikle" deyince " Ben bi takilicam senle " Diye salak ca bir cevap verdim.

Yamaç çocuğun az önceki söylediği cümle üzerine  çocuğa bir yumruk geçirdi . Çocuk anında yere yığıldı.  Madem gucsuzsun Cenk gerizekalı si ne diye Yamaç a bulasiyorsun. Çocuğun tipinde belli piskopat olduğu . ( Piskopati yanlış yazdığımı biliyorum ve şimdide yanlış yazdım. 😂  )

Yamaç çocuğa vurduğu gibi çığlığı bastım . Yamaç çocuğa ard arda tekme ve yumruk atıyordu.

- Yamaç ne yapıyorsun oldureksin çocuğu !!!

- Pisliğin ne dediğini duymadinmi Aptal. Seninle takilacakmismis.

- "Bana bir daha aptal deme ve ne halin varsa gör!!! " Dedim .

Tuvaletten çıktığım gibi Yamaç çocuğu dövmeyi bıraktı . Arkama hiç bakmadan nasıl anladın derseniz Cenk in bagrislari kesilmiş.

Yamaç hızlıca yanıma geldi ve omzumdan tutup beni kendine doğru verdi.

- Bak... Deniz ... sana aptal dediğim için Üzgünüm.

- Özür dile dedim şansımı deneyerek. Ya az önce dediği uzgunumlu cümleyi geri alacak yada benden Özür dileyecekti.

- Bak ben bu güne kadar kimseden Özür dilemedim tamam mı. 

- Özür dilemek erdemliktir . Ayrıca... şimdiye kadar demediysen, sanırım bundan sonra  benden Özür çok dileyeceksin.

...................

Sizce Yamaç Özür dileyecekmi ?

Bunun cevabı diğer bölümde

Kısa bir bölüm olduğunun farkındayım.

Lütfen votelemeyi unutmayın

MASUM ve TEHLİKELİNİN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin