1. kapitola

11 2 1
                                    

Ahojte 🙅

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahojte 🙅. Volám sa Natalie Flores a mam 15 rokov, takže idem na Strednú 🙊. Do piatich rokov som žila v slnečnom Miami, no potom sme sa presťahovali do upršaného Londýna 😄. Až do toho osudného dňa kedy mi zomrela sestra, zradil ma priateľ a najlepšia kamoška a moja parta omylom prezradila že ma nemá rada bol môj život dokonalý 😊. Predsalen, keď mate bohatých rodičov je život lepší, ale zato mate okolo seba kopu falošných ľudí ktorý majú radi iba vaše peniaze. Mojích rodičov milujem 😊 síce sú bohatý a riadia veľa firiem, vždy si nájdu čas na rodinu, aj keď niekedy nestíhajú. Okrem mojej staršej sestri, nebohej Chloe mám aj brata Lucka, ale ten je už dospelí a žije so svojou priateľkou Cherry. Je to milé dievča. Niekedy koncom leta plánuju dokonca aj svadbu 😍 veľmi sa tešim keďže mám byť družičkaaaa 😂😂😂

#Súčastnosť

Dnes. Dnes prišiel ten deň, kedy sa sťahujeme naspäť do Miami. Je 1.7. A ja mám o týždeň narodeniny. Neviem čo mám od Miami čakať a preto sa bojím, že to budú moje najhoršie narodeniny. Vstala som z postele a išla som hneď do kúpelne, ani som sa nepozerala do zrkadla a hneď som si opláchla tvár. Zobrala som kefu a začala rozčesávať moje blond vlasy. Keď som ich ako tak dala do poriadku, siahla som po kefke a paste, umyla som kefku dala na ňu pastu a zase dala kefku pod vodu, no a potom som si už konečne začala umývať zuby. Potom sa namaľujem, keď sa to tak dá nazvať, pretože ja sa veľmi nemaľujem. Keď je to veľmi zle s mojimi kruhmi pod očami (čož je rano keď vstávam do školy) dám si korektor a zapúdrujem ho aby ho nebolo vidno a aby dlho vydržal. Korektor si dávam iba na kruhy keďže vyrážky nemám. No dnes kruhy nemám a tak si len vyčistím pleť pleťovím mliekom, dám si špirálu a zakončim to eosom. A takto nejako vyzerá moja ranná hygiena.

Keď výjdem z kúpelne namierim si to k pripraveným veciam na stoličke keďže všetko ostatné oblečenie mám už v kufroch ktoré su už pravdepodobne v Miami. Inak mám šatník veľký asi ako polovička mojej izby, v ňom nájdete, no vlastne teraz už v Miami najdete myslím všetky farby, ale najviac čiernu, červenú a bielu.

 Inak mám šatník veľký asi ako polovička mojej izby, v ňom nájdete, no vlastne teraz už v Miami najdete myslím všetky farby, ale najviac čiernu, červenú a bielu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takže oblečiem si čiernu pásikovanu sukňu, čierne tielko a čierne silonky. K tomu si dám cez plece hnedu kabelu, obujem si svoje obľubene čierne kotníkové čižmičky na vysokom opätku a môže sa ísť dole na raňajky.

,,Dobré ránko" pozdravím svojích ešte ospalích rodičov.
,,Dobré" pozdravia zborovo, na čom sa len zasmejeme. Zoberiem si svoj pohár a nalejem si doň jahodovo-vyšnový čaj, (btw, ten mám doma a je beeest 😂) z misi si dám do misky (😂) ovocný šalát. Zeleninu v našej rodine nemá nikto rád a preto robíme miesto zeleninových, ovocné šaláty. Sadnem si za stôl a začnem jesť.

,,O koľkej odchádzame ?" opýtam sa.
,,O jedenástej" odpovedia mi zase zborovo 😂
Keď sa dosmejeme, začnem rozmýšlať čo budem robiť, keďže je ešte len deväť.
,,Mami, tati idem sa ešte prejsť"
,,Dobre, do pol jedenástej už buď doma"
Prikívnem a zhrábnem zo stola môj mobil a kľúče, výjdem von a zavriem dvere. Viem, že je to zvláštne ale zrazu som si spomenula na tú krabičku čo mi nechala Chloe. A potom to prišlo.

•Flashback°
,,Som unavená už si pôjdem ľahnúť" poviem a hneď na to si zívnem.
,,Dobre choď, a krásne sníčky" usmiala sa na mňa mamička. Keď prechádzam okolo Chloinej izby, niečo ma upúta a to to čo drží v ruke, malý zlatý kľučik pri ktorom bol prívesok mačacieho oka. Potom otvorila šuplík a vyzdvihla drevenú dosku, (hmm.. Takže dvojité dno ?)a dala dnu kľučik.
°End flashback•

Ihneď znovu otvorím dvere, vojdem dnu a utekam do Chloinej izby. Otvorím šuplík a dvihnem drevenú dosku. Bingo !
Zoberiem ho a utekám do mojej izby, krabička je na stole. Opatrne ju otvorím. Dnu je obálka a pri nej retiazka s príveskom. Mačacie oko ? Zobrala som obalku aj retiazku a utekala na moje obľúbené miesto v parku.
To miesto sme našli, keď sme boli s Chloe na prechádzke, obe sme milovali chodiť spolu na prechádzky. Rozprávali sme sa o všeličom, radili sme si a to bola o dva roky staršia ako ja ! Ale bola to najlepšia sestra aku som si kedy mohla priať.

Sadnem si na lavičku a vytiahnem z kabelky obálku.
Otvorím ju a pomaly čítam :

Ahoj sestrička. Mam na teba jednu požiadavku, nebuď kôli mne smutná ! Neželam si to ! 😂😂😂
Pravdepodobne teraz keď si to čítaš som už tri metre pod zemou. Zvláštna predstava že ma žerú červíky 😂.
A ešte jedna vec, sľub mi, že všetkému čo sa tu píše budeš veriť ! No tak ! Zdvihni tu lenivu ruku a daj si ju na srdce a prisahaj na všetko, čo ti je sväté ! 😂

Takže, začnem. Verila si niekedy, že môže byť niečo o čom obyčajný ľudia nevedia ? Napríklad, že sa človek môže premeniť na mačku ?

Ty to dokážeš.

P.S. : tú retiazku si daj hneď teraz na krk. Čo dokáže zistíš sama. A ano vtedy keď som ten kľúčik schovávala, vedela som, že ma sleduješ.

P.P.S. : Lepšiu sestru ako teba som si ani nemohla priať, ľubim ťa sestrička.

P.P.P.S. : A ešte som zabudla najdi ľudi s tou istou retiazkou.

Polomačka ? Zobrala som retiazku a zapla si ju. Niekto iný, kto by to čítal by si myslel že sa zbláznila, no ja nie. Neverim tomu. Verím, že sestra napísala pravdu.

Len tak som tu sedela a rozmýšľala, keď sa tu zjavil môj bývalí.
To by sa dalo, ignorovala by som ho tak ako celý čas tento mesiac, nooo on bol opytý a keď je opytý, je násilný. Snažila som sa aby si ma nevšimol, no naneštastie všimol si ma. Hneď išiel ku mne. Zdvihla som sa z lavičky, že utečiem, no bol rýchlejší a hodil ma o strom takou silou, že mi vyrazil dych. Začala som panikáriť začal do mňa niečo hučať a medzi tým mi dal ruku na hrdlo a začal ma škrtiť. Nevnímala som čo hovorí, myslela som len na to, že ochvíľu pôjdem za svojou sestričkou.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ahooooj ! 😍😂😂 Takže až toto je prvá časť 😂😂😂
Vote + koment
|
|
\/
POTEŠÍ !!! 😍😂😂

Cat's eyeWhere stories live. Discover now