Prabudau ankti ryte maždaug apie 7 valanda visur tilu tik girdisi kaip kaimymai vėl pykstasi, rekauja...
Nusprendžiau nors pora valandų dar pamiegot ir kai jau beveik užmigau išgirdau kai suskambo telefonas.
Tai Vika, ji parašė !! Pagaliau !! Iškart pažiūrėjau, o ten...
„Labas, atsiprašau, kad vakar kaip žadėjau neparašiau... Nesiteisinsiu, bet tą vakara kaip mes buvom dviese tu pradėjai man patikti... Ir nesugalvojau ką parašyti ir man baisų buvo, kad aš tau nepatiksiu... "
Nelaukdamas atrašiau „Nieko tokio vistiek vakar buvau užsiėmęs ir būčiau negalėjau atrašyt." Nesvarbu, kad sėdėjau ir laukiau kol ji parašis ir daugiau apie nieką nesugebėjau pagalvoti tik apie ją...
Nespejas nusiųsti žinutės gavau dar viena:
„Gal nori šiandien parke susitikt apie 6 vakaro ? Noriu pašisneketi apie mus abu..." Net negalvodamas sutikau.
Penkta valandą pradėjau ruoštis, apsimoviau gražiausius džinsus ir apsivilkau juoda maike, bei pasikvepinau kvepalais ir išėjau. 6 valandą buvau jau vietoj, o ji jau sėdėjo ant suoliuko ant to pačio ant kurio pamačiau ka pirmą kartą tokia pat gražią kaip ir dabar. Nuėjau prie jos ir atsisedau... Ji pažvelgė į mane savo žydromis akimis, o aš į ją.- Pauliau mums reikia pasisneketi..
- Taip žinau...
- Mums reikia artimiau susipažinti. Vika pasake ir nusišypsojo
Klausinėjomes vienas kito nesąmoningiausiu dalykų ir sužinojom, kad turim daugiau panašumų, nei skirtumų. Po visko ją palidėjau namo ir nuėjau laimingas namo, nes ji prasitarė, kad jai patikau.
Velai vakare Vika parašė : Labanakt :)* Apsimečiau, kad miegu nors tik dejaus paskutinės knygas rytojaus dienai ir poto ėjau miegot.