Home "Alone"

21 19 0
                                    

Az elmúlt héten nem nagyon mozdultunk ki, csak a házban illetve a medence környékén lepzseltünk. Fürödtünk, napoztunk de előbb bekentük egymást naptejjel, főztünk, ettünk, ittunk szexeltünk...szóval elvoltunk. Este minden nap otthon filmet néztünk. Megnéztük az X-Meneket, a Jack, the giantslayert, az Equalst, es a Kill your friendset... nem mintha nem láttam volna már az összeset. De amennyire imádom milliószor meg bírnám nézni mindet. Aztán tegnap este megdumáltuk hogy már elég unalmas itthon rohadni a semmittevés kellős közepén így hát kimozdultunk. Vacsizni vitt a kedvenc éttermébe. Istenit ettünk, majd átmentünk egy szórakozóhelyre a közelben ami pedig az én ötletem volt. A hely neve Bridge. A pultos és a tulaj Andy bátyja, Chris.
-Helo Chris. Mi újság? Andy megvan?- léptem be a pult mögé puszit adni neki.
-Heloka Bridge. Semmi különös. Megvan. Üdvözöl titeket. Apropó még csak hallásból illetve látásból ismerem a barátodat. Örvendek. Chris Baker.- nyújtott kezet Nicknek.
-Én nem különben. Nick.
-Szolgáld ki magatokat csajszi.-csapott a fenekemre Chris majd Nickre nézett.- Ööö bocsika. Megszokás. De semmi szexuális töltés nincs benne..csak haverok.
-Ja..jól van NoPara paripa.-kacsintott Nick Chrisre.
Elővettem két poharat és kevertem mindkettőnknek egy-egy gin-tonikot majd kimásztam a pult mögül.
-Szabad egy táncra, MiLady?-affektált Nick.
-Hogyne, MiLord.
Azzal lehúztuk a piankat es elmentünk táncolni. Mikor kitomboltuk magunkat mentünk mégegy körért piában. És újra és újra és újra. Egy idő utan mindketten jól éreztük magunkat...sőt TÚL jól is. Mert folyamatosan egymáshoz simulva vonaglottunk teljes összhangban es smároltunk. Aztán mikor már totál K.O.-K voltunk mondtam Nicknek hogy haza kene mennünk. Hívta a sofőrjét es beszálltunk a hatalmas fekete autóba. A hátsó tér el volt választva a sofőrfülkétől. Miután beszálltunk Nick egyből csókolni kezdett. Majd a szoknyám alatt matatni. Megtalálta amit keresett. Megfogta a bugyim szélét es lehúzta. A miniszoknya se sokat takart, hát attól is megszabadított. A pólót levettem míg Nicholas a sajátjával szarakodott. Utána hanyatt löktem és kicsatoltam a nadrágszíját majd kigomboltam es lehúztam róla. A boxerénél nem voltam ilyen kíméletes. Kegyetlen lassúsággal húztam le róla. Ő először kézzel kényeztetett aztán emelte a tétet és megtudtam milyen lehet Nick fagyijának lenni...és elárulom hogy csodálatos. És most én jöttem. Előre megbeszéltük hogy én szájjal soha. Így hát kezembe vettem a joysticket. Úgy játszottam rajta hogy az fix hogy megemlegeti. Ezután Nick hanyattlökött és fölémhajolt. Ölébe vett és betörte az ajtót. Mivel mind a ketten fokozott állapotban voltunk így nem volt túl sok idő és totálisan összehangolva mentünk el. Mivel az autó éppen a házuk előtt tett ki így kockáztattunk és csak az alsóneműt kaptuk fel, úgy rohantunk be a házba. Még ezek után is egy fergetegesen mozgalmas és szenvedélyes éjjel következett.
Ma reggel elég későn keltem, de addigra Nick ágyba hozta a reggelit. Megreggeliztünk majd jött a szokásos reggeli mártózás a medencében. Nagyon jol indult a nap. Eddig egyik alkalommal sem ettünk együtt a szüleivel, mivel legtöbbször a szobájában ettünk vagy a szülők nem voltak otthon. Ma viszont összeültünk és együtt ebédeltünk. Semmi extra alkalom csakúgy ehhez volt kedve a családnak. Igen. Családtagként tekintenek rám. Ez nagyon jól esik mivel Nick elmondása szerint eddig egyik kapcsolata sem volt tul jó szemmel nézve. Ezért hát nem is tartottak sokáig. De most ez reményt ad neki hogy a mienk sokaig fog tartani. Leültünk az asztalhoz es Glenis hozta is az ebédet. Kiporciózva külön tányérokra a spagetti ami isteni finom volt.
-És mi a tervetek a hétvégén?- szólalt meg először Roger.- Mentek valahova?
-Hát vannak tervek de az még meglepetés neki.- mosolygott sunyin Nick.
-Jól van. Amúgy a ház a tiétek holnaptól két hétig, mivel Glenis és Én elutazunk. Szóval bulizhattok csinálhattok amit akartok, a magatok urai lesztek. Megmutathatjátok mennyire vagytok felelősségteljesek.
-
Hűazanyja. Ez most meglepett.-mondta Nick- Nem fogunk csalódást okozni.
Én csak ültem tátott szájjal es megszólalni sen tudtam. Miután megebédeltünk nem hagytam hogy Glenis mosogasson.
-Hagyd Glenis. Majd én elmosogatok. Menjetek készülődni.- parancsoltam rá mintegy.
-Köszönöm aranyom. Kedves vagy.- mosolygott rám. - Nick..becsüld meg! Nem találsz minden második utcában ilyen lányt.
-Anyaa. Hidd el megbecsülöm.
Ezután Nickkel összepakoltuk a mosogatnivalót és eltakarítottunk mindent. Felmentünk a szobánkba és fürdőruhát vettünk. Kifeküdtünk napozni, majd egy idő után bevetettük magunkat a medencébe. Kb. másfél órás ázás után kikecmeregtünk és újfent napoztunk. Késődélután bementünk és elköszöntünk a szülőktől.
-Akkor hát legyetek rosszak, de ne túlzottan. Vigyázzatok a házra és legfőbbképpen magatokra.- köszönt Roger.
-Rendben Apa. Úgy lesz.
-Szia édesem.-nyomott puszit Nick homlokára anyja majd hozzam fordult- Tudnod kell hogy te vagy Nick első olyan barátnője akit ennyire szeretünk és családtagként vesszük.
-Tudom és köszönöm.
-Nem rajtunk múlik szívem. Szervusztok. Jók legyetek.
-Szia anya, szia apa.
Viszlát Glenis, Roger.
-Legyetek rosszak.
Az elköszönés után bementünk a házba és melegítettünk spagettit vacsira, kaja után pedig éjjeli nudizás jött. Kimentünk ledobdtuk az összes ruhadarabot ami rajtunk volt és kézenfogva beugrottunk a medencébe. Újfent szeretkeztünk a vízben majd kiszálltunk és bementünk. Egész este pucérak voltunk. Filmeztünk a nappaliban, szexeltünk, popcornt csináltunk, szexeltünk, megint Filmeztünk megint szexeltünk. Mozgalmas est. Megterveztük hogy mit fogunk csinálni holnap majd felmentünk. Lefeküdtünk és hamar el is aludtunk.

I Wanna Hold Your HandWhere stories live. Discover now