The beginning

80 23 1
                                    

Brigi vagyok, 20 éves magyar fotós Angliában. Éééés még egy fontos (a sztori szempontjából legalábbis fontos) dolog rólam.. Óóóóóriási Warm Bodies imádó vagyok. Mivel bő 3 hetet töltöttem el a könyv elolvasásával (és még másfél órát a film megnézésével) és ugye a srác aki a főszereplő, alias Nicholas Hoult eléggé jól néz ki. Szóval 3 hét R agyában, aki egy mondjuk úgy hogy roppant szexi zombi srác... úgymond jogos vonzalom alakult ki bennem irányába. 17 éves voltam amikor elolvastam a könyvet és megnéztem a filmet...azóta az ÖSSZES olyan filmet amiben Nicholas Hoult játszik megnéztem...kezdve az Intim kapcsolatokkal, az Egy fiúrólon át, belevéve a Skins sorozatot, egészen a Kill your friendsig. Az összeset. Térjünk vissza a Warm bodies-ra..van a vége felé a sminkelős-tusolós jelenet amiben az M38-tól a Midnight city című szám szólt, ami nagyon megtetszett már elsőre és azóta is hallgatom, a film komplett tracklistájával egyetemben. Na ennyi felvezetést rólam.
Fotósként mindig pontosnak kell lennem, mivel én vagyok a sminkes is és a stylist is. De sajnos nem mindig tudom előre, hogy kivel lesz dolgom hogy hogyan készüljek, mert a főnökség minek szólna időben? Ketten vagyunk a stúdióban Andyvel a fodrász-világosítóval akinek a neve csak divatból ilyen, hisz évfolyamtársam volt gimiben. Valószínűleg elég jók lehetünk, mivel nem nagyon ismerek másik magyar csapatot akik Londonban dolgoznának elég neves ügynökségnek akik annyira bíznak bennük hogy saját stúdiót biztosítanak nekik, és elég jól meg vagyunk fizetve. Sok emberrel volt már dolgom nem csupán hétköznapi emberekkel..olyan hírességekkel, mint Nate Buzolic, Candice Accola vagy esetleg a One Direction..ééés hát úgy esett a rémeset, hogy nem volt időm lelkiekben felkészülni arra hogy életem szerelmét kell majd fotóznom..csupán 10 másodpercem, amíg belépett az ajtón és Andynek bemutatkozott.Mivel hogy betoppant hozzánk a stúdióba Nicholas Caradoc Hoult, és hát a francba is, eszméletlen jól nézett ki, igazából mint mindig. Lényegében lefagytam szóval a szitu a következőképp alakult:
-Szia.....Brigi va..vagyok...- nyújtottam kezet.
-Heló. Nicholas Hoult, deee ahogy az arckifejezésedet elnézem, ezt már tudtad.- mosolyodott el, és mikor éppen összeért a kezünk kézfogáskor, megrázott ezért mindketten elkaptuk a kezünket és egy mosollyal beértük köszönésnek.
-Nagyon örvendek Brigi-mondta irtóédes kiejtéssel és szexi félmosollyal.
-Elhiheted hogy én jobban, Nick..-mosolyogtam vissza idétlenül- három éve, amióta elolvastam könyvben a Warm Bodiest és megnéztem a filmet, azóta szerelmes vagyok beléd...izé..R-be, aki igazból Te vagy...zombis filmen nem szokásom sírni, de ennek a végénél úgy bömböltem mint egy malac..jaj és még azt is tudnod kell, hogy óóóóriási csodálód vagyok, mert te minden helyzetben gyönyörű vagy...már 7 illetve 13 évesen is zabálnivaló voltál, aztán szürke bőrrel, szürke szemmel, fekete vérrel és a szád körül emberi vérrel is eszméletlen dögös vagy, néha szó szerint és még akkor is ha nagy agy, kék és mindenhol szőr borít. De a szemüveg mondjuk kifejezetten előnyös, Hank McCoy. -hadartam- Ú..bocsi oltási zavarban vagyok.
-Semmi baj..édes vagy, mikor zavarodban hadarsz.-suttogta és nézett le rám bő 15 centi magasról. Én meg csak ott álltam..meglőve..és bambultam bele a két csodálatosan gyönyörű kékséges szép szemébe..elvesztem bennük..élőben még szebbek.
-Ööö..köszi..asszem..jesszusom de gáz.- dadogtam.
-Nem az, nyugi.
-Aaazt hiszem, hogy ha még ma be akarjuk fejezni a munkálatokat akkor el kéne kezdeni- szedtem össze magam- Nick! Gyere a sminkasztalhoz.
-Azonnal. Mááris.- hülyéskedett.
Ahogy leült a sminkesszékbe felmértem a terepet, ami annyit takar hogy arcának összes szegletét megvizsgáltam, az összes szőrszálat tudtam hol helyezkedik el. Ezután nekiláttam hatalmas homloka fényességének enyhítéséhez, és száraz ajkának bekenésével fejeztem be. Most Andy dolga jött volna, ha lett volna haja, de mivel kb két centi volt, így nem tudott vele semmit csinálni. Az utolsó lépés a ruha. Bevittem hát a gardróbba, bármilyen hülyén is hangzik.. Elvittem a férfi részleg azon darabjaihoz, amik méretben passzoltak rá. Elkezdtem áttúrni a pólókat, találtam egy szürke, egy fekete meg egy, a stúdió logójával ellátott fehér felsőt. Utána a nadrágok jöttek, mind a hét Nick méretű nadrágból kivettem hármat, egy mustárszínűt, egy pirosat valamint egy farmert. Az utolsó a pulcsi/öltöny volt, melyből választottam két öltönyt meg egy pulóvert, ami az én személyes kedvenc bordóm volt. A zakózás nagymestere alkotott, és kifele menet a küszöbben simán orra buktam volna, ha Andy nem fog meg, amiért oltári hálás vagyok érte, mivel így Nicholas meg se látta , mert éppen elfordult. Mi Andyvel leültünk, míg Nick próbálgatott. Az első alkalommal baromi viccesnek gondolva magát, kilépett a farmerben, a szürke pólóban meg a bordó pulcsiban.
-Na..mi van zombulunk, zombulunk? - kérdeztem nevetve.
Sántikálva elindult felém és ezt mondta: - Bri..g..iii....vigyá..zok rád. Mostantól Te vagy az én Julie-m oké?
Utána már egy értékelhető összeállításban, piros gatyában, fekete pólóban és fehér zakóbak jött ki. Odaállítottam a kamera elé, majd lőttem pár fotót. Elég fotogén srác, és ezt elfogultság nélkül mondom. Jött a következő variáció, aztán a következő és így tovább, míg az összes lehetséges összeállítást lefotóztam. Ezek után megnéztem Nickkel a képeket a laptopomon az irodámban. Tetszettek neki. Számtalanszor dicsért meg és simogatta meg a hátam néha még puszit is kaptam..aztán jött a véletlen ami megdöbbentett mindkettőnket. Egyik alkalommal mikor puszit akart adni az arcomra épp mondtam neki valamit és felé fordultam így az ajkunk összeért. De a véletlen csókból utána egy elég heves "nyelvtánc" alakult ki. Ami..meg kell hagyni..elég jó volt. Az első csókom. És a régótai plátói szerelmemmel történt meg..el sem hiszem. Ezután fél percig csak bámultunk egymásra az ajkunkat harapdálva-nyalogatva, majd elfordultunk és néma csendben néztük tovább a képeket, majd tíz percnyi kussolás után megtörte a csendet és elhívott másnapra kávézni a közeli kedves kis kávézóba. Vajon visszautasítottam? Hülye lettem volna.

I Wanna Hold Your HandOù les histoires vivent. Découvrez maintenant