Tegnap reggel felhívott Nick. A randi miatt. Azt mondta mégse kávézni visz. Amikor felcsendült az ismerős dallam a tusolós jelenetből a szívem megállt és hirtelen az egész angoltudásom elszállt. De végül kinyökögtem a szavakat és megdumáltuk hogy akkor este hatkor jön értem. Fogggalmam se volt hova fog vinni eléggé izgultam. Négykor végeztem ígya hát hazamentem készülődni. Letusoltam utána felöltöztem és kisminkeltem magam. Andy szerint bombajól néztem ki (és mivel a legjobb barátok mindig kíméletlenül őszinték egymással így elhiszem neki...de csak emiatt). Pontban 18:00-kor motorrobaj, fék, motor leáll, kitámasztó hangja, öt lépés és kopogás. Andy nyitott ajtót én amögött álltam és Andy szája tátva maradt, beljebb tessékelte Nicket aki fekete motoros bőrgatyában fehér pólóban és fekete bőrdzsekiben volt, hóna alatt egy bukósisak kezében szatyor. A lélegzetem is elállt de az övé is. Odaadta a szatyrot én meg kivettem belőle a bőrdzsekit. Tökéletesen passzolt. Mintha rám szabták volna. Még a fekete műbőrszoknyához es a feher trikomhoz és a fényes fekete teletalpas cipőmhöz tökéletes is volt. Így történt hogy Nickel tökéletesen összeöltöztünk véletlenül. Megöleltem Andyt elköszönésként majd Nick nyakába ugrottam aki derekamnál fogva felemelt én elemeltem lábamat a földtől és úgy vitt ki az ajtón a motorig majd ráültetett fejemre tette a bukósisakot majd ő is felült és elhajtottunk. Derekát átkarolva simultam hátához. Jó érzés volt száguldani. Egy szót se szóltunk egymáshoz megjelenése óta egészen addig amíg meg nem érkeztünk. Igazából nem tudtam hova megyünk de amikor a vörös szőnyeg előtt állt meg a motorral azt hittem összefosom magam. Elhozott a legújabb filmjének az X-Men: Apokalipszisnak a londoni premierjére. A vakuk kattogtak és mindenki ámult hogy mégis ki az a szerencsés aki Nicholas Hoult partnere lehet ezen az estén. A bukósisak plexijétől nem látszott a mérhetetlen meglepettség és a tátott szám. Nick vette le rólam a sisakot és megcsókolt. Meglepett... még jobban.
-Megfelel első randinak?- mosolygott irtócukin.
-Normális vagy?? Hogyne felelne? Még erős is..
-Reméltem hogy tetszeni fog.
-Úristen. Persze hogy tetszik. - mondtam és a nyakába ugrottam.
Ezután ugye a vörösszőnyeges végigvonulás és a fotózás jött. Ez új volt nekem. Eddig mindig a kamera másik oldalán álltam. Jó érzés volt. De elég furcsa.
-Csak mosolyogj és nézz abba a kamerába amelyikre mutatok. Rendben? Menni fog tudom!
-Oookés..rendben.
Tök furcsa volt az egész. Eleve hogy a másik oldalon álltam és engem fényképeztek nem én fényképeztem. Meg az hogy mekkora volt a felfordulás Nick körül. Kattogtak a vakuk. Néha egy-egy csók is elcsattant. Egy idő után megfájdult a szám a vigyortól. Aztán végre végigértünk a szőnyegen és megnyugodhattam.
-Jesszusom Nick ez nagyon durva volt. Te hogy bírod ezt minden filmednél?
-Színész vagyok szivi.
Azt hitte ezzel mindent megmagyaráz. De nem. Még mindig érthetetlen nekem. Beültünk a helyünkre. Az én székem úgy volt írva hogy "Nicholas Hoult barátnője" csak álltam és bámultam a székemre Nick pedig a fejét vakarta.
-Csak így tudtalak elhozni. De ez meg nem halálos ítélet. Csak egy papír.. látod ennyit ér.- mondta és elvette a papírdarabot majd széttépte. Persze emiatt mindenki minket bámult.
-Nick. Ha az a papír igaz lenne a világ legboldogabb emberével beszélnél.
-De csak utánam babám.- mondta azzal derekamat meg fogva magához húzott és hosszú csók következett amit egy férfi hangon megszólaló mondat szakított félbe.
-Hé Stonem ezt azért nem így kéne intézni. - mondta es nyújtotta Nick felé a kezét Maxxie Oliver...azaz Mitch Hewer a Skinsből.- Ha jól sejtem ő a sógornőm.
-Hogy mi?-néztem értetlenül.
-Brother from another mother. Ennyiben meg lehet magyarázni hog milyen kapcsolat alakult ki köztünk a Skins alatt. - mondta Nick.
-Jaa. Értem.
-Szioka. Még nem ismerjük egymást. Mitch vagyok. Örülök hogy megismerhetlek.- nyújtotta kezet felém.
-Szia. Brigi. Én is örvendek.
-Üljünk le. Mindjárt kezdődik.-mondta Nick.
Leültünk es vegigneztuk a filmet. Nagyon baró volt. Király. Imádtam. És elsők közt láthattam Bestiával. Eleg durva. Maga már az is hogy találkoztam vele. Extázisba merülve bámultam a filmet. Eleinte észre sem vettem hogy Nick fogja a kezem hol simogatva hol
szorongatva azt. Finom puha keze van...akárcsak az ajka, de az arcát is említhetném. Mindene tök jó finom puha..persze ez most baromi hülyén hangzik de úgy értem hogy a bőre. Másról még nem tudok beszélni. Bár majdnem. Na de szépen sorjában. A film után még pár interjút végig kellett álljak vele. Kérdeztek rólam is. Elmondta hogy úgy kezdődött hogy eljött hozzám fotózódni. Erre a legtöbb riporter valami "Aaaaahw de rrromantikus! " mondatot hallatott, de azt a nagyon cukinak hitt létező
legirritálóbb hangon. Ezt meghallgattam kismilliószor es az utolsó után Nick hozzám fordult.
-Most hova menjünk?
-Nem tudom. Errefele jártasabb vagy mint én.
-Okés-mondta és láthatóan elmélyedt gondolataiban majd elmosolyodott huncutul - tudom is hova vigyelek.
Azzal megfogta a kezem és mintegy végigráncigált a vörösszőnyegen de ezt lehet csak én éreztem így. Kezembe nyomta a bukósisakot felvette a sajátját majd feltett a motorra es ő is felszállt és csak száguldottunk egy közeli városba, Wokinghambe..ismerős volt a neve először de nem esett le elsőre hogy Nick szülővárosába jöttünk. Megálltunk egy ház előtt. Elég nagy ház volt. Két emelet tuti volt. Mondta Nick hogy leszállás. Leszálltam ő pedig beállt a garázsba a motorjával. Akkor esett le hogy basszus hazahozott. Hátul a kertbe mentünk egybol. Ahol volt egy k*rvanagy medence...4*6*1,2 méteres tuti volt. Elkezdett vetkőzni es a boxernél abbahagyta és ugrott . En meg álltam mint valami hülyegyerek es nem tudtam mi legyen. Mikor Nicholas feljött a víz alól és látta hogy ugyanúgy állok ott megkérdezte most mi van de én csak álltam..ekkor kiszállt fogta a bordzsekim, levette és ledobta az egyik napozószékre, majd a szoknyámon keresett fogást hogy lehúzhassa rólam és meg is tette. Ezutan a trikómat vette le. A cipőmből magam kiléptem ezután Nick elémállt átölelt és belehanyatlott a medencébe és amikor
be érkeztünk a viz ala megcsókolt.
-Te normális vagy?- mondtam mikor kitörtem a vízből de egybol el is mosolyodtam mert a csókkal kiengesztelt- csókolj meg megint..ugyanúgy.- mondtam es lenyomtam a víz alá majd utána mentem. Eszméletlen jó volt. Míg lent voltunk megláttunk egy közelgő árnyékot.
-Nicholas, te vagy az fiam?-szólt egy mély öblös férihang.
-Igen apa.- tört fel a víz alól.
-Szervusz fiam. Ki a szerencsés szépség? - kacsintott felém.
-Brigi vagyok - mondtam miután kimásztunk. - örülök hogy megismerhetem.
-Roger Hoult. Nem kevésbé.
-Caradoc te vagy az?- jött ki az ajtón anyukája.
-Anyaa. Ne hívj igy. - szontyolodott el Nick.
-Ó. Szia. Glenis vagyok, Nicholas anyukája. Benned kit tisztelhetek? - mosolygott.
-Brigi vagyok. Azt hiszem Nick barátnője.
-Iiigen annyira bunkó vagyok. Brigi fotós es igy ismertem meg. Kiderült hogy odavan a Warm Bodiesért. Elhívtam kávézni aztán ma is elvittem randizni..a vörösszőnyegre. Az új filmem premierjére. - mesélte büszkén Nick.
-Ejha Carad...Nicholas. Kitetté magadért. Le a kalappal. - mondták a szülők majdnem egyszerre.
-Valóban lenyűgözött vele.
-Örülök hogy jól érezted magad.
-Mi ez a mult idő? Meg itt vagyok nem?-mondtam és kacérul mosolyogtam rá.
-Jolvan fiatalság. Hagyunk titeket szórakozni. Jó éjszakát!
-Jóéjt anya, jóéjt apa.
-Jóéjt Mrs. es Mr. Hoult.
-Csak Glenis es Roger. - fordult vissza Glenis.
Visszaugrottunk a vízbe es pancsoltunk még egy kicsit majd kiszálltunk es bementünk a házba. Felszaladtunk a lépcsőn es be Nick szobájába. Óriási baldahinos ágya van. Le is vágódtam rá. Nicholas lekapcsolta a villanyt es felnyomta a baldahin hangulatvilágítását. Vörös fényben úszott a szoba beleértve Nick mellettem fekvő egy szál boxerben levő testet. Szemeimet sokszor vegigfuttattam kockáin fel és le, le és fel..szépen lassan. A boxer rátapadt a víztől. Minden vonal szépen kirajzolódott..és ez igy eléggé izgató látvány volt. Lehunytam a szemem és magam eléképzeltem azt amit az előbb láttam...csak boxer nélkül. Ez még jobban felizgatott. Ekkor megmozdult az ágy. De nem nyitottam ki a szememet. Puha ajkakat éreztem a számon. Aztán az államon. Majd a nyakam tetején. Majd a vállamon..aztán a másikon. Most a melleim felett. És alatta. És lejjebb és lejjebb ment. A köldökömnél megállt es visszacsúszott a számhoz. Észre se vettem hogy már nincs rajtam bugyi...a kis sunyi lehúzta rólm. A hátamon matatott a melltartó csatjával. Közben gondoltam megszabadítom boxerétől de ahogy tapogattam éreztem hogy elég előrelátó volt es megtette maga. Megijedtem. Új volt nekem ez a szenvedély. Megszólalt a telefonom. Épp jól jött mert féltem. Irtómód kívántam Nicket arra szavak nincsenek de ez most nem jókor volt. Hirtelen jött.
-Bocsi. -mondtam neki. Odaadta a telefonom.
-Andy az. - mondta
-Halo? Andy nagyon rosszkor za...hogy mi? Ki az? Dok...rendben. Azonnal megyünk. Viszhall. Basszus. Andy balesetezett.
-Mi? Hogyan? Hol?
-Annyit mondtak hogy autóval.
-Rendben. Menjünk.
-Sajnálom.
-Nempara. Máskor bepótoljuk.- mosolygott es csókot nyomott a számra. Pattantunk is a motorra es száguldottunk.
YOU ARE READING
I Wanna Hold Your Hand
Teen FictionA sztoriban megjelenő nevek egy része létező de semmi köze a cselekménynek a valósághoz.