Chapter 10

108 7 1
                                    

"urghh.."

"Joong Ki.. Bangun.. Saya dah sediakan toto dan selimut untuk awak.."

Di luar jangkaan Seolhyun, Joong Ki yang dalam keadaan mabuk itu menarik dirinya kedalam dakapannya..

"Yah! Joong Ki! Lepaskan saya!"

"Wae? Awak tak cintakan saya ke? Salah ke saya buat macam ni kat orang yang saya sayang?"

Seolhyun terkejut.. Dia terkedu.. Lama-kelamaan dia berasa selesa dan selamat dalam dakapan Joong Ki..

"Saya ada satu permintaan."

"Apa dia?"

Seolhyun diangkat sekali lagi dan digendong naik ke biliknya.. Joong Ki meletakkan Seolhyun di atas katil Seolhyun.

"Yah! Awak nak buat ape?!"

Seolhyun takut.. Joong Ki mengunci pintu bilik.

"Sudi tak awak jadi yeochin saya?"

Soal Joong Ki dengan suara yang sengaja di lembutkan..

"Ss.. saya.. err.."

"Malam ni akan jadi milik kita chagi~"

"Apa maksud Joong Ki?"

"Oppa nak chagi bole?~"

Seolhyun pelik dengan perwatakan Joong Ki malam tu..

"Joong Ki.. Joong Ki tgh mabuk la.. Jangan la main2 macam ni.."

Seolhyun berdiri dan cuba mendekati pintu tetapi dihalang oleh Joong Ki..

"Chagi nak pergi mana? Kata nak oppa temankan malam ni? Jom kita main~"

Langkah Joong Ki semakin dekat dengan dirinya.. Dia pun semakin ke belakang dan akhirnya.. sampai ke jalan mati..

"Malam ni chagi akan jadi milik oppa~ Saranghae~"

"Nado.. Ss..saranghae.."

Joong Ki mengunci pergerakan Seolhyun di dinding..

"Chagi comel la malam ni.. Geram oppa tengok.."

Seolhyun tak berani memandang muka Joong Ki.. Dia tahu nafsu telah menguasai badan Joong Ki.. Dia tak mampu buat ape2. Dia hanya berserah dengan apa akan terjadi.

The Handsome DollWhere stories live. Discover now