Chapter 3

130 8 0
                                    

Kriinngg!!

Semua pelajar High School Seoul Academy masuk ke kelas. "Ok kelas. Hari ni kita ada seorang pelajar baru. Dipersilakan masuk." Orang itu pun masuk. Tubuhnya tinggi seperti zirafah.

"Annyeonghasaeyo! Lee Kwang Soo imnida! Panggil saya Kwang Soo sahaja." "ok. Awak boleh duduk disebelah Seolhyun." Seolhyun pun mengangkat tangannya. Kwang Soo terus duduk ditempatnya dan sesi pembelajaran pun diteruskan seperti biasa.

"Hai! Nama awak siapa?" "Oh. Saya Seolhyun imnida." "oh." "Awak tak rehat ke? Jomlah pergi dengan saya."ajak seolhyun. "Ok." 'seolhyun ni dah la cantik, lepastu peramah. memang test aku ni!' bisik hati kwang soo

waktu balik sekolah..

"rumah awak dekat mana?" "tu je." "oh. ok. Selamat tinggal." Seolhyun pun terus pulang ke rumah. 'Baik aku ikut dia balik.' Apabila sudah sampai di rumah seolhyun. 'oh.. ni rumah dia.. ok. lain kali aku datang. hahahahaha' otak kwang soo dah rancang bermacam macam idea.

Seolhyun masuk ke dalam rumahnya. Dia melihat ke arah patung yang diambilnya hari tu. "eh? Sejak bila ada rantai kat patung tu?" Seolhyun ambil rantai itu. Rupa-rupanya bukan rantai tetapi cincin.

Seolhyun memakai cincin itu. "muat la.. pakai je la. hihihi.." 'memang aku suruh kau pakai pun, Seolhyun. supaya si kwang soo tu tak dapat nak apa2 kan kau.' bisik Joong Ki. Dia senang duduk dengan Seolhyun. Dia juga tahu yang Kwang Soo dan EXO akan turun ke bumi untuk mencarinya..

The Handsome DollWhere stories live. Discover now