4. Kapitola - Vyznanie

1.1K 89 5
                                    

Marinette ani poriadne nevyšla zo štúdia a budovy televízie, už sa na ňu hrnuli novinári. Odmietala ich zo slovami, že všetko čo chcela povedať, už povedala.

Utekala domov. Pritom vrážala do okolo idúcich. Snažila sa ospravedlniť všetkým, ale to sa nedalo. Proste to nedokázala.

Otvorila dvere od obchodu, ktorý vlastnili jej rodičia. Taktiež oni sami mali veľa otázok na ňu. Preto sa usadili niekam a začali sa rozprávať. Alebo to skôr ako konverzácia, vyzerali na výsluch. Nemohla sa im však čudovať. Kto by mohol? Bola ich to dcéra.

Po asi hodine ju konečne pustila. Aspoň, že je piatok. Unavená a vystresovaná sa plahočila do svojej izby. Nakoniec skončila hlavou zaborenou do podušky. Ruky a nohy mala roztiahnuté po celej posteli. Zaujímavá pozícia. A zároveň v ďaka tomu, že sa ešte niekto nachádzal v tejto miestnosti.

Marinette nezvaného hosťa ešte nezaregistrovala. Zatiaľ čo Tikky áno. Preto zostala schovaná v Marinettinej kabelke. Aby im nechala priestor ako sa dalo.

,, Ahoj, " ozvalo sa miestnosťou. Marinette sa mikla a nadskočila, čo vôbec ani skoro nebolo možné v jej pozícií. Vôbec netušila, že tu niekto je.

Dala sa do takej akej slušnej pozícií. Proste sa posadila. Naproti nej stál nervózny Chat Noir.

Marinette sa naň usmiala. Čakala ho, ale nie tak skoro.

,, Ahoj." Konečne mu odzdravila Marinette. Bola zvedavá, čo z neho vylezie.

,, Nečakal som, že si to ty," povie nakoniec Chat Noir. Trochu ju to ranilo.

Smutne sa naň ho usmeje a povie:,, Čakal si, že to bude niekto, kto bude lepší ako ja."

Dostala ho do kúta. Ako mačka myš.
,, Je to pravda. Pretože Ladybug je sebaistá, odhodlaná, milá, šikovná..." začal tam vymenovať dobré vlastnosti Ladybug. Marinette pichlo v srdci. Zatvárila sa smutno a on to zbadal.

,, Nie, že by si ty nebola. Ale ty si... a ona... no... je..." snažil sa zachrániť situáciu. Nepodarilo sa mu to.

,, Prečo si prišiel?" Spýta sa už plačlivo Marinette. Chat Noir si zatiaľ nadával, čo povedal.

,, Pretože... no... chcel..... chcel som.... ale to.... povedať...." snažil sa jej odpovedať cez nervozitu Chat Noir.

,, Tak to už povedz," povzbudí ho Marintte a ešte sa aj usmeje. Adrienovi zaplesalo srdce. Takže bol ešte viac nervózny.

,, CHCELSOMTIPOVEDAŤ,ŽEŤAĽÚBIM." nakoniec dostane na jeden nádych všetko, čo chcel povedať. Ale keď zachytil jej nechápavý výraz, pochopil, že nepochopila ani jedno slovo.

,, Ešte raz a pomolašie." povie Marinette a má čo robiť, aby sa nerozosmiala.

,, No... chcel som ti povedať, že.... no.... že.... no."

,, Vymačkni sa už."
Postrkuje ho k odpovedi.

,, Milujem ťa," predsa len to nakoniec vysloví. Tie dve slová.

Nová Láska - Krátka Verzia (Ladybug)✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora