7. Kapitola - Pravda

982 84 4
                                    

V tom najlepšom mu zablikal prsteň. Ani to nezbadal. Boli moc zahĺbení do seba. Spoznávali si jazykmi spoločne ústa. Bojovali medzi sebou. V bozku bola vpísaná vášeň a láska. Zrazu mu posledný krát zablikal prsteň. Už sa nebozkávala s Chatom. Už sa bozkávala s Adrienom. Chlapcom, ktorý jej zlomil srdce.

Po pár minútach intezívneho bozkávania sa odtiali od seba. Položili si čelá ku sebe a vydýchavali sa. Mali úsmev na tvárach. Marinette sa mu pozerala do očí, ale potom to zbadala. Už pred ňou nestál Chat, ale Adrien. Ihneď od neho odskočila a zbledla. Zmetene ho pozorovala. Žiarovka nad jej hlavou postupne žiarila čoraz viac.

,, Ty," snaží sa dostať zo seba Marinette. Pritom sa jej zase láme srdce na prach.

Adrien ju zmetene pozoruje. Pozrie na seba a uvedomí si to. Sakra. A je v prdeli.

,, Vysvetlím ti to," povie zúfalo Adrien.
,, Nie. Nemáš čo vysvetlovať," povie Marinette a láme sa jej hlas. Slzy už opustili oči a teraz tečú po jej šokom bielej tváry. ,, Dobre si sa zábaval. Najprv ma zlomíš ako Adrien a potom to chceš urobiť ako Chat Noir."

Smútok nahradí hnev. Lomcuje jej celým telom.

,, Nie ,zle si to pochopila."

Adrien nemá možnosť dokončiť to čo chcel, lebo ho prerušila náhla bolesť. Dala mu facku a utiekla. Zase. Zase naňu pozerá ako uteká a on tam iba tak stojí.

Marinette zatiaľ dobehne domov a hnev sa znova zmení do smutku. Plače. Zlomil ju. Naozaj. Už asi na vždy.

Nová Láska - Krátka Verzia (Ladybug)✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora