Deodata,el cazu in genunchi si zise:
-Uita-te la mine!Uite ce am ajuns!Imi merit titlul de monstru.Ar trebui sa ti le las tie.Eu ma pot inveli cu aripa si nu imi trebuie mancare.Probabil ca nici nu ar trebui sa te mai apropii de mine.
-Hei,rosti ea pe un ton bland,nu am spus ca vreau sa fiu prietena unui inger si nici a unui salbatic.Vreau sa stau cu tine,indiferent cum te consideri.
Acum, nu te mai invinovati si raspunde-mi la intrebari.
-Pai...Apollon este zeul mortii bruste,al luminii si al vindecarii.
Culoarea mea favorita este albul,am 2000 de ani, iar aspiratia mea cea mai mare este sa ies de aici.Acum,e randul tau.
-Aime.Asa o chema pe fata inger din ariple caruia m-am nascut.Culoarea mea preferata este rosul,am doar doua zile si nu am nici o dorinta in afara de cea de a te avea drept camarad.
-Tu vorbesti serios?
- Ti se pare ca as rade de tine?
-Mi s-a mai intamplat sa fiu luat in ras de cei ca tine.
-Eu nu sunt ca ei!urla plina de disperare,inconjurandu-se cu o furtuna din care iesea foc.
Ma deranjaza lucrul acesta pentruca sunt singura din Vid care uraste suferinta din jurul sau.Iar daca reusesc sa stau 730 de zile cu tine fara sa iti dau foc sau sa te ingrozesc cu furia ce va mocni pentrutotdeauna in mine,probabil ca va trebui sa
Ii marturisesc fraierului aluia las de Demoon si voi fi considerata o rusine si probabil ca ma vor ucide fara pic de mila!
-Nu!Nu ti se va intampla asa ceva pentru ca vom distruge acest loc si vom creea un al doilea Rai.Asa vom fi fericiti amandoi.Acum doar calmeaza-te.Promit ca te voi scoate de aici si ca nici unul din noi nu va fi ranit.In cele din urma,cei doi adormira,fara sa isi mai rosteasca vre-un cuvant.
CITEȘTI
Un Inger Venit Din Infern
FantasíaTotul a inceput in urma cu o mie de zile.Era iarna.O iarna placuta,in care a fost multa liniste pe Pamant,dar nu si in Vid.Vidul era locul de unde veneau toate ispitele si relele.Tot din acel loc vine si Shannay,ingerul din Infern. S-a nascut pe 2 d...