Λίγα λόγια για εμένα

80 6 3
                                    

Με λένε Ζωή και είμαι 17 χρονών, θα πάω τρίτη λυκείου όταν τελειώσει το καλοκαίρι. Έχω έναν κολλητό τον Γιάννη, ο οποίος είναι 19 χρονών και έχει τελειώσει το σχολείο. Ο Γιάννης σπουδάζει εδώ, στην Αθήνα. Έχω μια κολλητή την Κρίνα και είναι κι αυτή 17 χρονών και είμαστε στην ίδια τάξη. Τέλος, έχω και ένα αγόρι, τον Χρήστο. Ο Χρήστος είναι 17 χρονών και είναι κι αυτός στην ίδια τάξη με εμένα και την Κρίνα. Με τον Χρήστο τα έχουμε ενάμιση χρόνο, αλλά τον ξέρω πολύ περισσότερο, το ίδιο και τον Γιάννη. Με τον Χρήστο γνωριζόμαστε απο τότε που ήμασταν μωρά. Πάντα τον αγαπούσα και μία μέρα αποφάσισα να του το πω, γιατί δεν άντεχα να το κρατάω άλλο μέσα μου!! Όταν το έμαθε δεν είπε τίποτα, αλλά μετά από λίγο μου είπε ότι κι εκείνος με αγαπά αλλά φοβόταν να μου το πει και μου ζήτησε να τα φτιάξουμε. Εγώ φυσικά δέχτηκα!! Με τον Γιάννη είμαστε αυτοκόλλητοι εδώ και 8 χρόνια. Βγαίνουμε οι δυο μας βόλτα, πάω μένω στο σπίτι του, έρχεται μένει στο δικό μου... Ο Χρήστος ζηλεύει παρά πολύ, πιστεύει ότι ο Γιάννης με γουστάρει, αλλά αυτό αποκλείεται!! Με τίποτα σας λέω!!




~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Ελπίζω να σας αρέσει!! Είναι πρώτη φορά που γράφω στο wattpad!!

Πατήστε το αστεράκι 🌟
Αφήστε ένα σχόλιο 💬
Φιλάκια 💋👄

~Μαρισίνη 💗

Just Friends-Μόνο ΦίλοιWhere stories live. Discover now