2ο Κεφάλαιο

37 6 12
                                    

Χ: "Θέλω να σταματήσεις να κάνεις παρέα με τον Γιάννη. Να μη μιλάτε καθόλου!!"

Ζ: "Θα τρελάθηκες!" Δεν το είπα με νεύρα, γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το έλεγε σοβαρά και ρούφηξα μία γουλιά από τον καφέ μου.

Χ: "Δεν τρελάθηκα καθόλου! Δε θέλω να σε ξαναδώ μαζί του!" Μου είπε εμφανώς εκνευρισμένος και δυνάμωσε τον τόνο της φωνής του.

Ζ: "Πρώτον, χαμήλωσε τον τόνο της φωνής σου και δεύτερον, δεν πας καθόλου καλά!" Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι!!

Χ: "Ζωή άνοιξε τα μάτια σου και δες ότι σε γουστάρει!"

Ζ: "Χρήστο σύνελθε! Με τον Γιάννη είμαστε κολλητοί εδώ και 8 χρόνια και δε σκοπεύω να χαλάσω τη φιλία μας επειδή εσένα σου την κάπνισε ότι με γουστάρει!" Πλέον έχω εξοργιστεί!

Χ: "Θες,δηλαδή, να μου πεις ότι προτιμάς τον Γιάννη από εμένα που γνωριζόμαστε και περισσότερο καιρό και που σε αγαπώ τόσο;" Βλέπω στο βλέμμα του θυμό. Αλλά και κάτι άλλο. Βλέπω και λύπη. Είναι βουρκωμένος!

Ζ: "Δεν είπα τίποτα τέτοιο! Απλώς λέω ότι δε θέλω να χαλάσω τη φιλία μου μαζί του και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τον συμπαθείς!" Πλέον έχω χαλαρώσει λίγο τον τόνο της φωνής μου.

Χ: "Ρωτάς κιόλας... Θυμάσαι πόσες φορές σου είπα να βγούμε ή να έρθεις στο σπίτι μου και μου είπες όχι γιατί είχες κανονίσει με τον μαλάκα;

Ζ: "Μην τον βρίζεις! Και για να ξέρεις και σε αυτόν έχω πει πολλές φορές όχι, γιατί είχα κανονίσει με εσένα. Τέλος με αυτό το θέμα! Πάμε να φύγουμε;" Δεν μπορώ να συζητήσω άλλο αυτό το θέμα!

Χ: "Καλά πάμε! Θα σε πάω εγώ σπίτι."

Ζ: "Κάτσε να χαιρετίσω τον Γιάννη μου."

Ο Χρήστος στράβωσε τη μούρη του. Προχωρήσαμε προς το τραπέζι του Γιάννη.

Ζ: "Γιαννάκη μου! Εμείς φεύγουμε, τα λέμε!"

Γ: "Γεια σου μικρή μου! Γεια Χρήστο." Είπε χαμογελαστός ο Γιάννης.

Χ: "Γεια." Είπε ανέκφραστα ο Χρήστος.

Τότε, ο Γιάννης που στεκόταν ακριβώς μπροστά μου με φίλησε στο μάγουλο. Κάτι το οποίο είναι απολύτως λογικό μιας και είμαστε κολλητοί.

Ξαφνικά, νιώθω ένα χέρι να με τραβάει προς τα πίσω με αποτέλεσμα να γυρίσω το κεφάλι μου, ώστε να δω ποιος με τραβάει και τότε με φιλάει στο στόμα.

*

*

*

*

Just Friends-Μόνο ΦίλοιWhere stories live. Discover now