Ik word wakker door een gil. En al wat later hoor je dit: "MAM DE WIFI DOET HET NIET!" Sophie toch! Nou kan ze niet meer appen met de oh zo knappe jongen uit haar klas. Ik snap haar eigenlijk wel. Ze is 15 ik ben ook 15 geweest. Nee man ik was in een klap 19. Duhh. Ik kijk op mijn telefoon 10 uur. Tijd om op te staan. Ik pak een zetje kleding en wil de douche in lopen als ik hoor dat Sophie er onder staat. Hoe kan zij zo snel zijn? "Schiet alsjeblieft even op." "Nee!" "Irritantje!"
"Daniel!" Hoor je mijn moeder zeggen. Jeeh hij is er ook weer, NOT. Ik haat mijn stiefvader en stiefbroer. Daniel is verdomd arrogant alles beter weten! En zijn vader James. Ughh! Ik ben zo ontzettend blij als ik op mezelf woon. Daniel mag van zijn vader tot zijn vijfentwintigste in huis blijven! Belachelijk! En ik moet er voor mijn twintigste eruit. Sophie heeft net zoals ik een ontiegelijke hekel aan Daniel en James. Maar het leuke was Sophie en ik hadden iets leuks voorbereid. Waarneer Daniel naar zijn kamer zou gaan en de kamer in zou lopen, zou er een hele bak vol met ei, saus en dat soort dingen. Sophie is onderhand bij mij op de kamer. "Sst! Ik hoor voetstappen." Zeg ik als ik voetstappen hoor. Ik kijk door het sleutelgat van de deur, en ja Daniel staat daar en looot naar zijn deur. "Ga snel op bed zitten en ga op je telefoon." "What the fack!" "Wie de fack heeft dit gedaan!" Gilt Daniel. Sophie en ik doen heel veel moeite om niet te lachen. "Jullie!" Zegt hij woedend in de deur opening "Wat wij?" Speurt Sophie hem toe. "Heb je lekker gedoucht?" Zeg ik. Hij kijkt nog nijdiger. "Flikker op! Daniel!" Zeggen we tegelijk. "Als pap dit hoort zitten jullie diep in de problemen." "Is kut voor je!" "Pap!" "Uhg watje." "Wat is er jongen!" "Pap! Dylan en Sophie hebben iets uitgevrooten!" "Kutkind." Sist Sophie hem toe. "Pap! Ze noemen me kutkind!"
"Jullie zitten diep in de nesten jonge dames." "Ben je de school directeur ofzo?" "Nee maar wel je vader." "Wow! Sinds wanneer ben jij onze vader!" "Sinds ik met je moeder heb." "Dat betekent niet dat wij jou zo zien. Voor ons ben je gewoon een akelige man met en kut zoon. Je zal nooit zo als onze echte vader worden!" Snauw ik hem toe. Je ziet dat hij woest is. "Nou moet jij je grote mond houden over mij en mijn zoon." "Jij bepaalt niks over ons!" Gaat Sophie erop in. "Jij moet vooral je mond houden, kut die je bent." "Zei jij dat nou echt? Zei jij dat nou echt! Zei jij dat nou echt tegen mijn kleine zusje! Jij verdient het om diep in de shit te vallen! Ik snap niet dat mam met zo'n argwaan heeft!" En dat was het moment dat ik een hand tegen mijn wang aan voelde. De tranen schieten in mijn ogen, ik leg mijn hand op de plek waar James me heeft geslagen. Ik ren naar boven pak mijn tas en mobiel en loop weer naar beneden. "Dylan kom hier!" Hoor ik James roepen "Ach flikker toch op jij vieze asshole!" En dat is het moment dat ik de deur dicht sla en op mijn fiets stap en naar Zayn fiets. Wat denkt hij wel niet die vieze vuile mongool die hij is. "Hai, wat doe jij hier?" Vraagt Zayn als ik aanbel en hij opendoet. "Ruzie met James." "Ach kom is hier." En geeft me een knuffel wat al gauw overloopt naar een zoen. "Hai Trisha." "Hai meid! Wat doe jij hier zo vroeg?" "Heb ruzie met mijn stiefvader en stiefbroer." "Je weet dat je hier altijd kan komen." Ik knik. Tirsha is een tweede moeder voor me. Altijd al geweest, en dan vooral nu. Nu ik met Zayn heb is ze zowat altijd overenthousiast. "Moet je thee meis?" "Ja lekker!" Ik sta op en loop naar de keuken. Tirsha doet het altijd zelf dus nu ga ik het eens doen. "Nee meis ik doe het wel." "Tirs laat mij het nou doen." "Oke doe jij het maar. Maar ik doe het avondeten wel zelf." "Is goed!"
"Tirsha het was echt lekker!" "Ach meid toch." "Nee serieus!" Na het eten zijn Zayn en ik naar boven gegaan. Ik spring meteen op zijn bed. Ik ga echt niet meer naar huis! Ik stuur mijn moeder wel een berichtje dat ik bij Zayn ben. "Welke film?" Ik hoor hem al zachtjes aftellen '3.2.1' "Kick-Ass!" Hij kijkt stom verbaasd. "Geen romantische jank film?" "Nope! Hebben we ooit een romantische jank film gekeken?" "Ooit een keer, maar toen vielen we na 5 minuten al in slaap." Brengt Zayn lachend uit. We willen net de film aan zetten als ik word gebeld. "Hallo met Dylan." "Dyl.. kom alsje..blieft terug.. naar.. huis." Brengt Sophie uit met een trillende stem. "Wat is er? Waarom huil je?" "Kom alsjeblieft." "Ik kom eraan!" En ik hang op. "Zayn alsjeblieft breng me heel snel naar huis!" "Wat is er dan?" "Er is iets met Sophie, ze is helemaal overstuur!" We rennen als idioten de trap af. We stappen de auto in van Yaser, de vader van Zayn.
Ik steek mijn sleutel in het sleutelgat van de voordeur. Na een paar keer de sleutel heen en weer hebben gedraaid is hij eindelijk open. Ik gooi hem letterlijk open. "Sophie!" Niemand geeft antwoord. "Soph!" Ik hoor alleen licht gesnik. Ik ren de trap op, Zayn rent me al gauw achter na. Ik doe Sophie's kamerdeur open. Daar zit ze op haar bed, huilend. "Sophie! Wat is er gebeurt?" "Ja..mes hij, hij heeft aan.. me gezeten." En ze barst weer in tranen uit. "Rustig, meis." En ik geef haar een knuffel. "Hoe ver is hij gegaan?" Vraag ik als ze wat rustiger is. "Alleen aan geraakt." Snikt ze "Kom, ga effe douchen dan voel je je al een stuk frisser." Ze knikt "Moet ik even kleding pakken?" Ze knikt weer. Ik pak een pyama van haar en een handdoek. Ik loop de douch in en leg het op de wasbak neer. "Het ligt op de wasbak." "Dankje." Ik loop rustig naar beneden. Daar zit Zayn met een geschrokken gezicht. "Heb je het gehoord?" "Ja, hoe de fack haal je dat te doen bij je stiefdochter te doen. En ze is 15, 15!" Na Zayn's 'uitbarsting' heb ik een pyama voor mij en Zayn gepakt en even thee gemaakt. Zayn blijft toch maar hier slapen. Hij wilt mij en Sophie niet alleen laten. "Hai." Brengt Sophie rustig uit. We hebben nog even met elkaar gepraat en hebben toen besloten om op mijn kamer te gaan slapen, want tja ik heb de grootste kamer. Sophie ligt tussen mij en Zayn in en zo zijn we in slaap gevallen.
JE LEEST
Bestiess
HumorDylan, een meisje wat een best normaal leven lijdt. Als je haar stieffamilie niet meetelt. En de rare situaties die ze veroorzaakt. Dylan ontmoet Aiden en Alex, op een best domme manier. Maar die 'domme manier' is uitgelopen op een vriendschap. Oh...